1 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Heineken“ очекува инфлацијата да влијае на побарувачката на пиво оваа година

„Heineken“ очекува инфлацијата да влијае на побарувачката на пиво оваа година

„Heineken NV“ предупреди дека тврдоглавата инфлација и економските грижи ќе влијаат на побарувачката на пиво во 2024-та година, откако продадените количини паднаа повеќе од очекуваното во минатата година.

Вториот по големина производител на пиво во светот даде широка прогноза за раст на оперативниот профит од ниски до високи едноцифрени во 2024-та година во услови на нови предизвици. Профитот и продажбата пораснаа помалку од очекуваното во минатата година.

„Се чувствуваме добро за тоа каде оди компанијата, но продолжуваме да го правиме тоа во турбулентен свет, па намерно избравме релативно широк опсег“, рече извршниот директор и претседател Долф ван ден Бринк.

Холандскиот производител ги зголемува цените во обид да го одржи растот на приходите дури и со опаѓање на продадените количини. „Heineken“ забележа двоцифрен раст на цената на пивото во првата половина од минатата година и едноцифрен, но со висок опсег, раст во втората. Компанијата очекува стапката на зголемување да биде умерена оваа година, но вели дека трошоците за суровините продолжуваат да растат.

„Цените влијаеја на обемот, тоа е очигледно. Добро е што гледаме дека инфлацијата почнува да се забавува и како резултат на тоа, исто така, почнуваме да ги правиме прилагодувањата на цените што ни се потребни за да ја надоместиме инфлацијата на трошоците“, додаде Ван ден Бринк.

Компанијата, исто така, предупреди во средата дека останува внимателна во однос на глобалните економски и геополитички прогнози и нејзиниот фокус ќе биде на растот на приходите избалансиран помеѓу обемот и цените.

Насоките за цела година изгледаат „незадоволителни“, рече аналитичарот на „RBC Europe“, Џејмс Едвардс Џонс во белешката до клиентите.

Аналитичарите очекуваат органски раст на приходите од 5,3% на оперативните приходи од 4,9 милијарди евра во 2024-та година, според консензусната проценка составена од „Bloomberg“.

Произведувачот на пиво, познат по истоимениот бренд на пиво, се соочува со тешки услови на водечките пазари како Виетнам и Нигерија. Повлажното лето во Европа, исто така, влијаеше на продажбата во 2023-та година.

Компанијата со седиште во Амстердам објави раст на приходите за цела година од 5,5% на органска основа, под зголемувањето од 5,8% што го очекуваа аналитичарите. Оперативните приходи благо пораснаа на 4,4 милијарди евра, нешто под прогнозата од 4,5 милијарди евра.

Продадениот волумен на пиво падна за 4,7% на органска основа, повеќе од очекуваните 4,4%.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП