2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИЕве што ги намали загубите на „Spotify“ во минатата година

Еве што ги намали загубите на „Spotify“ во минатата година

Поголемата дисциплина во трошењето и растечкиот бизнис за рекламирање и помогнаа на компанијата за аудио стриминг „Spotify“ да ги намали загубите во последниот квартал од 2023-та година.

Компанијата ги објави своите резултати претходно оваа недела, велејќи дека продолжува да ја следи својата цел да стане постојано профитабилна преку правилни инвестиции во поткастинг, зголемување на цените и намалување на работната сила. Платформата отпушти 17% од својот персонал, или околу 1.500 вработени, во декември.

„Spotify“ ја намали загубата на 70 милиони евра во четвртиот квартал од 2023-та година, од 270 милиони евра една година порано. Приходите се зголемија за 16% на 3,67 милијарди евра во согласност со прогнозите, потпомогнати од зголемувањето на цените во втората половина на 2023-та година и растечкиот адвертајзинг бизнис.

Акциите на стокхолмската компанија пораснаа за околу 8% во вторникот наутро и моментално се во пораст за околу 3,8%.

Приходите од претплати се зголемија за 17% до 3,17 милијарди евра. Приходите од реклами скокнаа за 12 отсто на 501 милион евра, што е рекорд на сите времиња, благодарение на двоцифрениот раст и на музиката и на подкастите, соопшти компанијата.

Минатата недела, „Spotify“ објави дека го обновил договорот за лиценцирање со Џо Роган, во договор вреден 250 милиони долари, според „The ​​Wall Street Journal“. Според новиот договор, „Spotify“ ќе продава реклами и ќе го дистрибуира „The Joe Rogan Experience“ низ неколку поткаст платформи, вклучително и во видео формат на „YouTube“, наместо да бара ексклузивност.

Платформата, исто така, ги прегледува договорите со други домаќини на подкаст за подобро да ги усогласи интересите на „Spotify“ со оние на креаторите на содржина, според извршниот директор Даниел Ек.

„Двете страни се мотивирани да го поттикнат растот на публиката и приходите бидејќи ние го делиме профитот“, рече Ек.

„Spotify“ планира да продолжи да инвестира во придобивките од ефикасноста и покрај намалувањата на персоналот, рече тој, додавајќи: „Ние ги удвојуваме работите што функционираат“.

Ек исто така објасни дека новата понуда на аудио книги на „Spotify“ помага да се привлече нова публика во форматот.

Растот на претплатниците остана силен во последниот квартал од годината, при што платените претплатници се зголемија за 15% до 236 милиони, надминувајќи ги очекувањата.

„Spotify“ ја заврши годината со 602 милиони месечни активни корисници, што е зголемување од 23% во однос на претходната година. Компанијата соопшти дека очекува месечните активни корисници да пораснат на 618 милиони во првиот квартал, а платените претплатници да пораснат на 239 милиони.

„Spotify“, исто така, постигна напредок во зголемувањето на својот просечен приход по корисник, метрика која е под притисок со години бидејќи платформата привлекува нови претплатници преку намалени промотивни планови и пониски цени на пазарите во развој. Просечниот приход по корисник за бизнисот со претплата се зголеми за 1%, или 5%, на 4,60 евра, благодарение на зголемувањето на цените.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП