2 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗИстражување на германски институт: Возачите на овие автомобили се најагресивни во сообраќајот

Истражување на германски институт: Возачите на овие автомобили се најагресивни во сообраќајот

Германскиот истражувачки институт Innofact сакаше да дознае дали постои врска помеѓу брендот на автомобилот и стилот на возење.

Затоа, заедно со автомобилскиот портал Leasingmarkt, тие анкетирале повеќе од 1.000 возачи за да видат дали има врска помеѓу брендот на автомобилот и стилот на возење.

Речиси 90 отсто од анкетираните се согласиле дека постои. Во текот на истражувањето, учесниците требаше да наведат кои возачи се најагресивни во однос на марката на автомобилот, односно правеле слалом во сообраќајот, се пикале или трепкале со долгите светла. Како што се очекуваше, една марка го зазеде првото место во истражувањето.

Возачите на БМВ биле опишани како најагресивни возачи од 62 отсто од испитаниците. Ова значи дека популарната марка на автомобили го освојува овој неласкав пласман.

По нив следат Мерцедес со 44 отсто и Порше со 37 отсто. Она што е зачудувачки е што особено германските марки на автомобили се меѓу првите десет. Само Тесла со осум отсто на шестото и Форд со два отсто на осмото место не произведуваат германски компании. Иако, треба да се напомене дека истражувањето е спроведено во Германија, па германските брендови би можеле да бидат поприсутни.

  1. BMW (62 проценти)
  2. Мерцедес (44 проценти)
  3. Порше (37 проценти)
  4. Ауди (35 проценти)
  5. Фолксваген (единаесет проценти)
  6. Тесла (осум проценти)
  7. Opel (четири проценти)
  8. Форд (два проценти)
  9. Volvo (два проценти)
  10. Seat(два проценти)

Младите возачи гледаат повеќе врска помеѓу брендот на автомобилот и возачот
Истражувањето исто така покажа дека особено младите возачи се убедени дека постои корелација помеѓу брендот на автомобилот и стилот на возење. Во тоа веруваат вкупно 94 отсто од луѓето помлади од 30 години. Кај оние над 50 години ова мислење е „само“ 83 проценти.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП