2 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗКако „Dacia“ ќе се обиде да ја замени „Skoda Octavia“

Како „Dacia“ ќе се обиде да ја замени „Skoda Octavia“

„Dacia“ е секако меѓу најуспешните проекти во историјата на „Renault Group“, а тоа се должи на ефикасниот економски пристап. И само прашање на време е кога романскиот бренд ќе го прошири својот асортиман во повеќе мејнстрим сегменти.

Покрај двата „SUV“ модели – неодамна прикажаниот „Duster“ и идниот теренец „Bigster“, романската марка работи на уште два компактни автомобили – кросовер караван и лимузина во стилот на „fastback“, и двата ќе дебитираат во 2026-та година.

Информациите за нив засега се прилично ограничени, но „Carscoops“ открива што треба да очекуваме од нив. Новиот проект на „Dacia“, познат како „C-Neo“, има за цел да ја пополни празнината на автомобилскиот пазар. Тоа доаѓа откако многу производители на автомобили веќе или го прекинаа производството на традиционалните компактни хечбеци и седани со мотори со внатрешно согорување (ICE) или се обврзаа да бидат целосно електрични во овој сегмент.

Идејата на „Dacia“ е да интервенира токму во овој сегмент нудејќи автомобил со пространа внатрешност, добри карактеристики и на пат и надвор од него, како и конкурентна цена. Се претпоставува дека тоа е романскиот одговор на исклучително успешната „Skoda Octavia“, која е достапна и како хечбек и како караван.

Како што се гледа на неофицијалната слика создадена од дизајнерите на „Carscoops“, идната „Dacia C-Neo“ најверојатно ќе го прифати новиот дизајнерски јазик воведен од теренците „Duster“ и „Bigster“. Ова ќе вклучува тенки LED светла, елегантни површини и дизајнерски елементи вообичаени кај кросоверите. Покрај караванската варијанта на сликата, ќе има и поелегантна фастбек верзија со 5 врати.

Се очекува „C-Neo“ да биде долг околу 4.600 mm, што ќе обезбеди пространа кабина. За споредба, кросоверот „Jogger“ е долг 4.547 mm и сега е достапен со распоред со седум седишта. Можно е контролната табла и поголемиот дел од контролите да бидат споделени со „Duster“ и „Bigster“, што ќе ѝ овозможи на „Dacia“ да заштеди на трошоците за истражување и развој. Покрај тоа, широката палета на додатоци на „Dacia“ ќе ја направи идеален избор за кампување и разни активности на отворено.

Што се однесува до основата, целата гама на „Dacia“ е изградена на платформата „CMF-B“ на Групацијата „Renault“, која исто така обезбедува заштеди на трошоците за развој. Моделите „C-Neo“ нема да бидат исклучок, споделувајќи ја нивната основа со идниот „Bigster“.

Што се однесува до погонските агрегати, тој ќе вклучува благ хибриден, двоен-гориво (гас/ТНГ) и хибридни верзии, со можност за „plug-in“ хибрид во иднина. Ова значи дека моделите „C-Neo“ ќе го добијат 1,2-литарскиот 3-цилиндричен бензинец на „Renault“ со 48-волтен благ хибриден систем кој развива 130 ks. Овој мотор се користи во „Dacia Duster“, каде што е достапен во верзии „FWD“ и „AWD“.

Што се однесува до целосниот хибрид, има гласини за нов 1,8-литарски мотор кој би можел да биде претставен во „Bigster“ во 2025-та година како еволуција на електрифицираниот 1,6-литарски „Hybrid 140“ вграден во „Jogger“ и „Duster“.

Досега проектот „C-Neo“ сѐ уште не е официјално објавен, но Денис Ле Вот – извршениот директор на „Dacia“, веќе потврди дека два нови модели на марката ќе дебитираат во 2026-та година. Идејата на производителот е дека моделите „C-Neo“ ќе се натпреваруваат не само со „Skoda Octavia“, туку и со слични големини, како што се „VW Golf“, „Peugeot 308“, „Opel Astra“ и „Toyota Corolla“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП