5 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИАкциите на „Pernod Ricard“ пораснаа по позитивните сигнали за кинескиот пазар

Акциите на „Pernod Ricard“ пораснаа по позитивните сигнали за кинескиот пазар

Францускиот производител на алкохолни пијалоци „Pernod Ricard“ рече дека очекува поголема продажба оваа година и покрај тешкиот прв квартал, што дава позитивна слика и за Кина и за САД. Тоа ја зголеми цената на акциите на компанијата во утринското тргување за повеќе од 5%, пренесува „Reuters“.

„Pernod“, вториот по големина производител на алкохолни пијалоци во светот по продажба, веќе сигнализираше пад на продажбата за првиот квартал. Тие паднаа за 2% во целина, предводени од 8% пад во САД и Кина, два критично важни пазари за компанијата.

Во Кина, економското забавување ја намалува побарувачката, а прилагодувањата на залихите во САД и нормализацијата на продажбата по нивниот раст за време на пандемијата негативно влијаат на „Pernod“.

Производителот на вотката „Absolut“, коњакот „Martell“ и шампањот „Mumm“, сепак, рече дека има позитивна перспектива за двете земји за целата година, како и за два други важни пазари: Индија и меѓународната туристичка трговија.

„Pernod“ гледа знаци на подобрување на кинеската потрошувачка во септември, со стабилизирање на побарувачката за коњак, рече главниот финансиски директор Хелен де Тисо преку аналитичарите. Таа додаде дека иако е премногу рано да се каже дали овој тренд ќе продолжи, тој досега се потврдува во октомври.

Исто така, има „многу јасно зголемување на свадбите и банкетите“, што е добро навестување за најважниот кинески новогодишен празник во февруари, додаде таа.

Во САД, влијанието на залихите што влијаеше на перформансите на „Pernod“ во голема мера ќе биде ограничено на првиот квартал, рече таа.

Од „Pernod“ велат дека се уверени дека може да постигнат раст на продажбата во својата финансиска 2024-та година, бидејќи ублажувањето на инфлациските притисоци и контролата на трошоците, исто така, ги поддржаа маржите.

Компанијата објави продажба од 3,04 милијарди евра за периодот јули-септември, што е пад од 2% на годишно ниво – малку над очекувањата на аналитичарите.

„Големата неизвесност е за Кина“, рече аналитичарот на „Bernstein“, Тревор Стерлинг за изгледите на „Pernod“.

Додека продажбата на компанијата најверојатно ќе биде зголемена од некои послаби квартали минатата година кога Ковид-19 сè уште беше фактор, тој рече дека не е јасно до кој степен ќе се подобрат економските фактори кои влијаат на тековните перформанси на „Pernod“.

Акциите на „Pernod“ поскапеа за 5,39% во утринското тргување.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП