3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„McDonald’s“ го отвора „CosMc’s“, конкурент на „Starbucks“

„McDonald’s“ го отвора „CosMc’s“, конкурент на „Starbucks“

Овој месец, „McDonald’s“ го отвора „CosMc’s“, првиот нов концепт на ресторани во САД во повеќе од 60-годишната историја на компанијата.

Целта на новиот синџир е да освои дел од продажбата на ладни пијалоци што помогнаа да се поттикнат неодамнешните рекордни продажби на „Starbucks“, објави „The Wall Street Journal“.

Извршниот директор на „McDonald’s“, Крис Кемпчински, го претстави концептот во јули, опишувајќи го како ресторан со мал формат „со сета ДНК на „McDonald’s“, но со своја уникатна личност“.

„McDonald’s“ ја ажурираше својата веб-страница со менито на „CosMc’s“, велејќи дека новиот бренд послужил „милиони и милиони вонземјани“ со уникатен асортиман на пијалоци и храна и одлучил да го донесе концептот на земјата.

„CosMc’s“ оживува портокалов вонземјански лик прикажан во рекламите на ланецот „McDonaldland“ кон крајот на 1980-тите.

Раководните лица на синџирот за хамбургери со седиште во Чикаго ги истакнаа плановите за новиот бренд за време на презентацијата пред инвеститорите во средата, објавувајќи ги плановите за изградба на илјадници нови ресторани и проширување на понудата за пилешко ширум светот, се вели во извештајот на „WSJ“.

Посетителите на првата локација, која ќе биде отворена во декември во предградието на Чикаго, ќе најдат четири ленти за автомобилски сообраќај. Внатрешниот простор, кој ќе биде помал од традиционалниот „McDonald’s“, е дизајниран имајќи го на ум растечкиот тренд на потрошувачите да нарачуваат јадење.

„CosMc’s“ нема да нуди помфрит и хамбургери, туку свое мени, претежно со прилагодени ладни пијалоци, вклучувајќи лимонади со вкус, лате од куркума, шејкови од круши, фрапе. Храната вклучува лесни закуски како сендвичи со авокадо, како и мафини и сладолед.

Тоа е еден начин за „McDonald’s“ да се приклучи на профитабилни пазари како специјални пијалоци и кафе каде што компанијата не била толку конкурентна, рече Морган Флетли, глобален маркетинг директор, цитиран од „WSJ“.

„Знаевме дека ни треба диференцирана идеја со глобална привлечност и потенцијал да понудиме силен принос“, додава Флетли.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП