4 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПослабата побарувачка за „Burger King“ донесе лош извештај за сопственикот на компанијата

Послабата побарувачка за „Burger King“ донесе лош извештај за сопственикот на компанијата

„Restaurant Brands International“ објави квартална заработка послаба од очекуваната, повредена од разочарувачкиот раст на приходите од продажба на локациите на „Burger King“ отворени најмалку една година, објави „CNBC“.

Цената на акциите на компанијата падна за повеќе од 2% пред почетокот на трговскиот ден.

„Restaurant Brands“ објави нето приход од 252 милиони долари, или 79 центи по акција, за третиот квартал. Една година претходно, сумата беше 360 милиони долари или 1,17 долари по акција.

Без одредени ставки, компанијата заработи 90 центи по акција.

Нето приходите од продажба се зголемија за 6,4% на 1,84 милијарди долари. „Restaurant Brands“ рече дека неповолните девизни курсеви му наштетуваат на брендот „Tim Hortons“, кој сочинува речиси 60 отсто од приходите на гигантот.

За кварталот, компанијата пријави 7% зголемување на приходите од продажбата на нејзините локации кои се отворени најмалку една година. Во „Burger King“, таа бројка се зголеми за 7,2%, под прогнозата на „StreetAccount“ од 8,6%.

Бизнисот на „Burger King“ во САД не забележа промена во сообраќајот во рестораните во текот на кварталот, објави извршниот директор на „Restaurant Brands“, Џош Кобза.

„Во изминатите неколку квартали, заостанувавме во индустријата во однос на сообраќајот на нашите локации кои беа отворени најмалку една година, а тоа постојано се подобрува секој квартал од минатата година“, коментира тој.

„Burger King“ се обидува да го оживее својот американски бизнис повеќе од една година преку планот „Reclaim the Flame“ вреден 400 милиони долари. Стратегијата беше воведена откако синџирот заостануваше зад своите домашни конкуренти неколку години. Како дел од тој план, „Burger King“ ги обнови своите ресторани и вложи пари во рекламниот фонд кој претходно беше поттикнат главно од франшизи.

Приходите од продажба на локациите на „Tim Hortons“ отворени најмалку една година се зголемија за 6,8 отсто, исполнувајќи ги очекувањата на Волстрит.

„Popeyes“ беше единствениот синџир на ресторани брендови кој ги надмина очекувањата за раст на приходите од продажба. Синџирот за пржено пилешко забележа пораст од 7 отсто, со пораст од 5,6 отсто во САД. Тоа ги надмина очекувањата на „StreetAccount“ за раст од 5%.

„Popeyes“ неодамна го престигна „KFC“ и стана вториот по големина ланец за пилешко во САД.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП