2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИИгрите и рекламирањето ги зголемија приходите на „Tencent“

Игрите и рекламирањето ги зголемија приходите на „Tencent“

Кинеската „Tencent Holdings“ соопшти дека нејзиниот приход во третиот квартал се зголемил за 10 отсто, бидејќи нејзиниот бизнис со игри закрепнал од регулаторната акција на технолошкиот сектор во земјата и продажбата на онлајн рекламирање скокна.

Приходите од продажба на најголемата светска компанија за видео игри и оператор на платформата за разговор „WeChat“ достигнаа 154,6 милијарди јуани (21,4 милијарди долари) во трите месеци до крајот на септември. Показателот ги исполни очекувањата на пазарот и го означува трет последователен квартал на раст на приходите на компанијата.

Минатата година беше една од најтешките за кинеските компании за видео-игри, откако регулаторните притисоци кои започнаа во 2021-ва година доведоа до 8-месечно замрзнување на новите лиценци за игри и повеќе ограничувања на времето за играње на малолетниците. Како резултат на тоа, „Tencent“ го пријави својот прв годишен пад на приходите.

Сепак, оваа година беше многу подобра за индустријата бидејќи регулаторите почнаа да продолжуваат со издавање лиценци.

Приходите од игрите на „Tencent“ се зголемија за 5% во кварталот, поттикнати од насловите како што се играта за играње улоги со повеќе играчи „Lost Ark“ и стрелецот „Valorant“ развиен од „Riot Games“. Двете игри неодамна беа објавени од „Tencent“, кои се појавија за прв пат во Кина.

Во август, секторот за игри генерира комбиниран приход од 29,2 милијарди јуани, што е највисоко ниво во најмалку 20 месеци, покажаа податоците од државниот „CNG“.

Бизнисот за онлајн рекламирање на „Tencent“ имаше раст на приходите од 20% во кварталот благодарение на силната побарувачка за рекламирање видео содржини.

Финтек-бизнисот, втората по големина деловна единица на технолошкиот гигант, објави пораст од 16% во приходите од продажба, поддржани од посилните перформанси во услугите за управување со богатство и онлајн трансакциите.

Нето добивката на „Tencent“ се намали за 9 отсто на 36,1 милијарди јуани во однос на претходната година, кога компанијата имаше силен квартал бидејќи продаваше удели во портфолио компании како „Sea“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП