28 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПослабата глобална трговија го принуди „Maersk“ да отпушти 10.000 работници

Послабата глобална трговија го принуди „Maersk“ да отпушти 10.000 работници

Компанијата „А.Р. Moller-Maersk“, предвесник на глобалната трговија, ќе укине најмалку 10.000 работни места за да ја заштити својата профитабилност на поморскиот пазар кој се очекува да остане слаб барем до 2026-та година, пишува „Bloomberg“.

„Ако ги погледнете нарачките и што се случува во следните неколку години, мислам дека веројатно ќе бидеме во многу слаба и напната средина во следните две до три години“, рече извршниот директор на компанијата Винсент Клерк.

Акциите на „Maersk“ паднаа за 12 отсто на 10.670 круни (1.520 долари), што е нивно најниско ниво во последните три години, во утринската трговија на берзата во Копенхаген.

Отпуштањата, кои се еднакви на 9% од вкупната работна сила на компанијата, се предизвикани од пониските цени на превозот и зголемената конкуренција во превозот. Околу 6.500 од тие позиции веќе се затворени, рече Клерк.

„Maersk“ очекува да заштеди 600 милиони долари од кратењето на работните места, соопшти компанијата во петокот. Компанијата со седиште во Копенхаген, исто така, планира да ја ревидира својата програма за откуп на акции во 2024-та година и ги намали очекувањата за капитални трошоци во 2023-та и 2024-та година.

Контејнерските линии објавија остар пад на профитот по рекордните профити во 2021-ва и 2022-ра година, кога високата побарувачка за стоки за широка потрошувачка за време на пандемијата во комбинација со тесната понуда на бродови ги зголеми цените на товарот.

Годинава, глобалниот економски раст ја губи пареата и компаниите работат преку постоечките залихи на сметка на испорака на нови стоки во Европа и САД. Во исто време, на пазарот се формира прекумерна понуда на пловни објекти.

Заработката на „Maersk“ пред камати, даноци, амортизација и амортизација падна за повеќе од 80% до 1,88 милијарди долари во третиот квартал, во согласност со прогнозите на аналитичарите.

Глобалната трговија со контејнери најверојатно ќе се намали за 0,5% до 2% оваа година, велат од „Maersk“. Компанијата претходно прогнозираше намалување меѓу 1% и 4%.

Компанијата сега ја гледа основната „EBITDA“ за 2023-та година „кон долниот крај“ од нејзиниот претходно објавен опсег од 9,5 до 11 милијарди долари.

Нејзините планови да ги намали капиталните трошоци и да го ревидира планираниот откуп на акции „веројатно ќе бидат примени негативно“, велат аналитичарите на „Citigroup“ во белешката до клиентите. Аналитичарите веројатно ќе ги намалат проценките за профитот за компанијата за целата година за средно едноцифрени, додаваат тие.

Забавувањето на индустријата ќе биде подлабоко и подолго од очекувањата на пазарот, предупредија аналитичарите на „Goldman Sachs“ во истражувањето минатиот месец и ја повторија нивната препорака за продажба на акциите на„ Maersk“. Според „Bloomberg Intelligence“, „Maersk“ можеби ќе треба да почека до 2025-та година пред нејзиниот профит да порасне во услови на бавно темпо.

„Maersk“, кој носи околу една шестина од контејнерите во светот, се подготвува за пад настојувајќи да врзе многу од своите главни клиенти со долгорочни договори кога стапките се повисоки за да се ублажи влијанието на нестабилните цени на товарот. Данската компанија го проширува својот фокус за да вклучи копнена логистика за контејнери, каде што профитните маржи традиционално се повисоки отколку во поморскиот транспорт.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП