5 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗВака изгледа новата „Skoda Superb“ (ФОТО/ВИДЕО)

Вака изгледа новата „Skoda Superb“ (ФОТО/ВИДЕО)

„Skoda“ продолжува да цвета под чадорот на „Volkswagen Group“ – толку многу што многу луѓе сега ги претпочитаат моделите на брендот наместо оние на „Volkswagen“. Доказ за тоа е новата, четврта генерација на „Superb“, која беше претставена пред само неколку часа.

Предводникот на производителот од Млада Болеслав ќе се нуди како седан и караван, додека идентичниот технички модел на „Volkswagen“ доаѓа само во втората варијанта. Всушност, новиот „Superb“ е повеќе хечбек бидејќи има практична задна врата. Во исто време, „Skoda“ повторно се обложува на најсилното оружје на моделот – голем внатрешен простор и огромна практичност.

Новата генерација е еден од ретките автомобили во сегментот кој опаѓа во Европа. Нема да му пречат конкурентите како што се „Opel Insignia“, „Ford Mondeo“ или „Renault Talisman“, бидејќи тие веќе ги напуштија пазарите. Седаните од средна класа сега се актуелни во Европа, каде „Peugeot“ сè уште го нуди 508. Тука сѐ и „Mazda 6“ и „Toyota Camry“.

Иако е наведен како автомобил од следната генерација, стилот на „Superb“ е еволутивен и повеќе личи на фејслифт. Додека меѓуоскиното растојание остана непроменето – 2841 mm, има одредени промени во пропорциите. Двете варијанти на каросеријата се потесни за 15 mm, додека лифтбекот е 43 mm подолг и 12 mm повисок од неговиот претходник. Во караванот должината е подолга за 40 mm, а висината – 5 mm.

Самиот автомобил изгледа поелегантно од порано, бидејќи коефициентот на отпор на лифтбек „Cd“ е намален за 10% – на 0,23. Што се однесува до караванот, намалувањето е 15% – на 0,25.

Овие промени резултираат со поголем внатрешен простор, како и зголемени димензии на багажникот. Со лифтбекот волуменот е за 20 литри повеќе – 645 литри, а кај караванот – со 30 литри, достигнувајќи 690 литри. Новиот „Superb“ доаѓа со алуминиумски тркала со димензии од 16 до 19 инчи, со избор од 8 бои на каросеријата, од кои 6 се нови – „Purity White“, „Ice Tea Yellow“, „Cobalt Blue“, „Ebony Black“, „Carmine Red“ и „Pebble Silver“.

Додека надворешноста е горе-долу иста, кабината е многу ажурирана, со отстранети повеќето (но не сите) традиционални контроли. Сè уште има некои стари копчиња, иако повеќето функции се управуваат преку екраните. Оној на инфозабавниот систем е 10- или 13-инчен во зависност од нивото на опременост, додека 10-инчен дигитален дисплеј за возачот ќе биде стандарден. За дополнителен надомест, за прв пат во „Superb“ ќе биде понуден head-up дисплеј.

На централната конзола се поставени три копчиња, вклучувајќи и екрани од 1,25 инчи. „Skoda“ ги нарекува „Паметни бирање“ и тврди дека се конфигурирани во смисла дека возачот може да избере што да прават. Надворешните се користат за прилагодување на греењето и вентилацијата на седиштата, како и внатрешната температура.

Што се однесува до оној во средината, тој обезбедува пристап до јачината на звукот, режимите на возење, паметната климатизација, брзината на вентилаторот и насоката на воздухот. Сепак, само четири од нив може да се изберат од менито за инфозабава. Овој централен паметен бројчаник е опкружен со конвенционални копчиња за вентилација на шофершајбната, греење на задното стакло, кружење на воздухот и функции за автоматска контрола на климата.

Списокот на мотори го вклучува вообичаеното за концернот „VAG“, почнувајќи од 1,5-литарски бензински агрегат со благо хибридно поставување. Произведува 150 ks и е достапен само со погон на предните тркала. Поголемиот 2.0-литарски мотор е достапен со 204 или 265 ks, а втората опција со погон на четири тркала.

Дизелот е 2,0-литарски мотор со 150 ks и FWD или 193 ks и AWD. Без разлика на моторот, „Skoda“ го спои со седумстепен автоматски менувач со двојна спојка. Рачката на менувачот е поместена во управувачкиот столб за да се направи простор помеѓу седиштата.

Само караванот ќе биде достапен со plug-in хибрид, кој комбинира 1,5-литарски бензински мотор со електричен мотор за вкупна моќност на системот од 204 ks. Оваа верзија е само FWD и со шестстепен DSG. Благодарение на батеријата од 25,7 kWh, електричниот опсег достигнува 100 km. Стартувањето е до 50 kW, а за 25 минути батеријата се полни од 0 до 80%. Има и систем за враќање на енергијата при сопирање.

Предводникот на „Skoda“ уште еднаш нуди широк спектар на добрите „Simply Clever“, во овој случај најмалку 28. Некои од нив се нови, како што се веќе споменатите паметни копчиња и електрично управуваниот капак на багажникот на имотот. Стругалката за мраз од внатрешната страна на капачето за гориво сè уште е таму, заедно со чадорот од внатрешната страна на возачката врата. Други карактеристики вклучуваат куки за преклопување на торбите во товарниот простор, спојка за паркинг билет за шофершајбната, миење на камерата за заден поглед и USB-порта во ретровизорот за поврзување на цртичка камера.

Новиот „Superb“ добива и други технолошки подобрувања бидејќи користи понапредни матрични LED фарови со 40% повеќе светлина. Доаѓаат и со надградени адаптивни амортизери кои се стандардни на водечките нивоа на опременост „Laurin & Klement“. Луксузната облога е достапна со сите погонски агрегати и каросериски стилови, нудејќи стандарден звучен систем „Canton“ со 14 звучници, масирање на предните седишта и уникатен кожен тапацир.

Новата „Skoda Superb“ повеќе нема да се произведува во Чешка, туку во Словачка заедно со караванот „VW Passat“. Цените треба да се објават.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП