4 мај, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАНовите податоци открија дека платформата X може да биде во многу поголеми...

Новите податоци открија дека платформата X може да биде во многу поголеми проблеми отколку што се мислеше

Една од последиците на преземањето на Твитер од Маск беше загубата на бројни огласувачи на кои не им се допадна насоката во која се движи компанијата, односно некои од потезите што ги презеде новиот шеф, особено поврзани со умереноста на содржината.

Со оглед на тоа дека Твитер најголемиот дел од приходите ги добива од реклами, Маск се обиде да ја поправи штетата и да ја врати довербата на огласувачите, па на позицијата извршен директор ја доведе Линда Јакарино, но судејќи според последните пишувања во медиумите, се чини дека дури и таа не може да ги смени негативните трендови.

Според новиот извештај на Insider, ситуацијата со рекламирањето е многу полоша отколку што се мислеше, а огромното мнозинство од најголемите огласувачи, односно компаниите кои најмногу му плаќаа на Маск за реклами, се откажаа од рекламирањето на неговата платформа. Тие информации се засноваат на податоците од консултантската компанија Ebiquity и се во спротивност со тврдењата на Маск и Јакарино дека повеќето огласувачи се вратиле на X во последните три месеци. Таа најави и дека очекува компанијата следната година да биде профитабилна.

Податоците од Ebiquity, кој работи со 70 од 100-те најдобри огласувачи кои трошат реклами, вклучително и компании како Google, Walmart и General Motors, даваат сосема поинаква слика. Имено, според овие податоци, само двајца нивни клиенти минатиот месец купиле огласи на платформата Х, што е голем пад во однос на септември минатата година, кога таа бројка беше 31. Ваков пад досега не сме виделе на други големи реклами платформи, коментира Рубен Шреус од оваа компанија.

Лоши вести за X доаѓаат и од компанијата за дигитален маркетинг Similarweb, чии податоци покажуваат дека сообраќајот на оваа мрежа е значително намален, што покажува дека корисниците на оваа мрежа барале алтернативни платформи.

Иако платформата Х воведе месечна претплата, компанијата сепак најмногу заработува од реклами, па јасно е како напуштањето на огласувачите влијае на финансиите на оваа социјална мрежа, а приходите од претплатите секако не можат да ја надоместат големата загуба на реклами. На Маск и Јакарино исто така не им одат во прилог неодамнешните информации на NewsGuard, според кои повеќето од виралните дезинформации поврзани со израелско-палестинскиот конфликт објавени на платформата X ги објавуваат луѓе со сина ознака, а ЕУ неодамна го предупреди Маск за лажните вести кои се шират на таа социјална мрежа, по што избришаа бројни профили поврзани со Хамас и отстранија или обележаа бројни објави поврзани со овој конфликт.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП