Наелектризираните автомобили (електрични, хибриди и plug-in хибриди) се поскапи од автомобилите на бензин, но трошат помалку и обезбедуваат поголема заштеда. Сепак, дали некогаш сте се запрашале колку километри треба да поминат за да почнат сами да се исплаќаат?
Шпанската организација на потрошувачи „OCU“ се обиде да одговори на ова прашање, па провери колку километри треба да се извозат пред да се амортизира зголемената цена на хибриден, plug-in хибрид и електричен автомобил.
Треба да се напомене дека организацијата ги базираше резултатите на податоците на секој производител и даде поедноставена бројка, со исти трошоци за осигурување и одржување, без оглед на типот на моторот, иако се можни мали варијации.
Според „OCU“, за да се амортизираат 2.500 евра, што е обично поскапо од сличен бензински автомобил во просек, конвенционален хибриден автомобил треба да помине најмалку 110.000 километри. Што се однесува до plug-in хибридот, „OCU“ претпоставува дека 30% од употребата ќе се должи на бензинскиот мотор, а останатите 70% на електричната енергија.
Ова е реално сценарио доколку возилата се полнат често, иако таквите автомобили, поради големината и тежината на батеријата, обично се помалку ефикасни од конвенционалните хибриди. Во овој случај, растојанието што би требало да се помине за да се амортизира купувањето на ваков автомобил е 75.000 километри.
На крајот, електричните автомобили треба да поминат околу 70.000 километри за да го амортизираат дополнителниот трошок во споредба со автомобилот на бензин, иако „OCU“ е јасна: за оваа цена да биде конкурентна, неопходно е да се има место дома за да се наполнат, бидејќи ако јавно се користат полначи, цената вртоглаво расте.