1 мај, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈА„Google“ прави промени во „Gmail“ за да го намали спамот

„Google“ прави промени во „Gmail“ за да го намали спамот

„Google“ ќе им го отежне испраќањето пораки на спамерите до корисниците на „Gmail“, објави компанијата, цитирана од „CNBC“.

Интернет гигантот рече дека ќе бара од имејловите кои испраќаат повеќе од 5.000 пораки дневно до корисниците на „Gmail“ да понудат копче за отпишување со еден клик во е-поштата.

Исто така, ќе бара од нив да ја автентицираат нивната е-адреса, конфигурирање на нивните системи за да докажат дека го поседуваат нивното име на домен и дека не лажираат „IP“ адреси.

„Google“ тврди дека можеби нема да испорачува пораки од испраќачи чии е-пошта често се означени како спам и паѓаат под „прагот на јасна стапка на спам“ од 0,3% од испратените пораки, мерено со „Postmaster Tools“ на „Google“.

Компанијата вели дека му дала опција на „Yahoo“ да ги направи истите промени и тие ќе стапат на сила во февруари 2024-та година.

Потезите ја нагласуваат тековната битка меѓу големите технолошки компании и спамерите, кои користат отворени системи како е-пошта за да испраќаат лажни пораки и да ги заведат потрошувачите. Со години, техниките за машинско учење се користат за борба против спамот, но во оваа фаза не може да се каже кој ја има главната рака бидејќи спамери откриваат нови техники за надминување на филтрите.

„Овие промени се како дотерување во светот на е-поштата и со поправка на неколку работи под капакот, можеме да продолжиме да работиме непречено на е-поштата“, напиша менаџерот на производи на „Google“, Нил Кумаран во објава на блогот на компанијата.

„Но, исто како и надградбата, тоа не е еднократна работа. Одржувањето на е-поштата побезбедно, погодно за корисниците и без спам бара постојана соработка и внимателност од целата заедница за е-пошта“, додава тој.

Промените на „Google“ може да влијаат и на некои легитимни продавачи кои агресивно користат е-пошта за да се рекламираат или да бидат во чекор со своите клиенти. Особено, тие може да бидат засегнати од барањето да им се овозможи на корисниците лесно и брзо да се откажат од таквите е-пошти.

Околу половина од сите пораки испратени во 2022-ра година биле спам, покажува проценката на „Kaspersky Anti-Virus“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП