2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПаѓа побарувачката на храна и пијалоци, се пожали „Nestle“

Паѓа побарувачката на храна и пијалоци, се пожали „Nestle“

Компанијата за производи за широка потрошувачка „Nestle“ соопшти дека вкупната количина на храна и пијалоци што се продаваат ширум светот е намалена од почетокот на годината, што го нагласува предизвикот со кој се соочува овој сектор.

„Луѓето консумираат помалку или јадат помалку или фрлаат помалку или јадат повеќе надвор. Тешко е да се знае. Мислам дека тоа нема да трае“, рече главниот финансиски директор во заминување Франсоа-Ксавиер Роџерс.

„Големите компании за стока за широка потрошувачка ја зголемија продажбата преку нагло зголемување на цените во последните квартали, но многумина пријавија пад на обемот. „Nestle“ не ги зголеми многу цените од почетокот на април“, рече Роџер.

„Американските потрошувачи остануваат отпорни, но крајот на субвенциите и заштедите од ерата на Ковид почнуваат да тежат на потрошувачката“, рече тој. Бизнисот на „Nestle“ во Кина не закрепнува толку брзо како што очекуваше компанијата.

Роџер рече дека „Nestle“ е надолен кон Европа откако минатата година беше загрижен за пристапот на пазарот до енергија.

Акциите на „Nestle“ паднаа за 1% во четвртокот. Минатата година нивната цена падна за околу 4%.

Швајцарската компанија произведува храна, од чоколатцата „KitKat“ до „Maggi“ и го преобликува своето портфолио бидејќи и понатаму е оптимист дека потрошувачите сакаат поздрави производи. „Nestle“ во четвртокот објави цел да ја зголеми продажбата на похранливите производи за 25 милијарди швајцарски франци (27 милијарди долари) до 2030-та година. Тоа би било околу 50% повеќе од нивото од 2022-ра година.

Роџер (61), кој ќе биде заменет со Ана Манц, шефица за финансии од Лондонската берза група, е убеден дека заминува од „Nestle“ во добра форма бидејќи го прави следниот „возбудлив“ чекор во кариерата, кој допрва треба да се објави.

Тој рече дека „Nestle“ продолжува да истражува зделки, но за повеќето компанијата не мисли дека е „задолжително“ да ги има. Производителот на храна може да направи мали аквизиции што ќе го поттикнат растот на профитот, додаде тој.

„Nestle“ најверојатно ќе ја разгледа својата програма за откуп на акции следната година, рече главниот финансиски директор. Компанијата може да финансира 7 милијарди франци исплата на дивиденда и 3 милијарди франци за откуп секоја година, додаде тој.

На прашањето за уделот на „Nestle“ во „L’Oreal“, Роџер рече дека задржувањето на уделот малку над 20% и овозможува на компанијата да го вклучи профитот на францускиот производител на козметика во своите финансиски извештаи и дека падот под тој праг ќе влијае на заработката по акција.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП