16 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИЗабавувањето на продажбата го фати и сопственикот на „Zara“

Забавувањето на продажбата го фати и сопственикот на „Zara“

„Inditex“ објави мало забавување на растот на приходите на почетокот на овој квартал во извештајот кој тесно ги надмина очекувањата на аналитичарите, пишува „Bloomberg“.

Приходите од продажба приспособени според валутата се зголемија за 14% во првите недели од третиот квартал, што претставува забавување од првата половина. Акциите на „Inditex“ постигнаа силно перформанси оваа година бидејќи компанијата ги надмина своите ривали.

Цената на акцијата на „Inditex“ падна за 3% во средата, иако компанијата објави силен раст на оперативниот профит, поттикнат од онлајн-промоциите и помалку, но поефикасни продавници.

„Тековните податоци за трговската размена беа послаби од очекуваното“, рече аналитичарката на „Bestinver Securities“, Патриша Цифуентес.

Компанијата за малопродажба исто така предупреди дека валутните флуктуации ќе ги намалат нејзините приходи за 3,5%.

Европските модни брендови пријавуваат главно позитивни резултати во вториот квартал. Во август, „Hugo Boss“ и „Next“ ги зголемија своите прогнози, а многу ривали објавија заработка над очекувањата на аналитичарите.

Во исто време, илјадници помали малопродажни компании се гушат поради високата инфлација, при што најмалку 24 брендови поднесоа барање за банкрот или се подложени на реструктуирање на долгот од јуни, забележа аналитичарот на „Bank of America“, Жефри де Мендес.

Големи продавници

Во време кога купувачите помалку ги посетуваат трговските центри, „Inditex“ ја реорганизира својата мрежа на физички продавници. Компанијата го намали бројот на своите локации за една четвртина за да се фокусира на поголеми локации кои се поефикасни. Новите локации вклучуваат „Hotel de Ville“ во Париз и „Coolsingel“ во Ротердам. Минатата година „Zara“ ја отвори својата најголема продавница досега во Мадрид.

„Inditex“ повеќе се обложува на онлајн трговија – на пример, крзнено палто од 89,90 долари може да се купи само на веб-страницата „Pull&Bear“, а не во продавниците. Во САД, каде што синџирот „Massimo Dutti“ нема физичко присуство, потрошувачите можат да купат облека на веб-страницата на „Zara“. Најголемиот синџир на „Inditex“ нуди и памучен розев фустан во стилот на Барби за 89,90 долари.

Извршниот директор Оскар Гарсија Макеирас ги засили напорите за проширување во САД со план да отвори десет нови продавници и да реконструира и прошири уште 13. САД се вториот по големина пазар на „Inditex“ во однос на продажбата, најмногу преку е-трговија.

Иако се очекува планот да се спроведе до 2025-та година, аналитичарот на „Barclays“, Николас Шамп, изрази загриженост за среднорочните потрошувачи во САД, каде што трговците на мало неодамна пријавија разочарувачки перформанси и се претпазливи во нивните прогнози.

„Inditex“ го пропушти јулскиот рок за набавка на потребната опрема за нов безбедносен систем за сите продавници преку синџирот „Zara“.

Во средата, компанијата соопшти дека инсталирала опрема за својот нов безбедносен систем во продавниците на „Zara“ ширум светот до јули. Извршен директор на компанијата додаде за време на презентација пред аналитичарите дека имплементацијата на системот оди „одлично“ и во согласност со очекувањата, без сериозни инциденти.

Трговецот на мало треба да ги поправи грешките во технологијата бидејќи првичните тестови покажаа дека безбедносните ознаки лесно се наоѓаат и отстрануваат, објави „Bloomberg“ во вторникот. Една алтернатива е облеката да има специјална нишка со малите „RFID“ чипови кои му овозможуваат на „Inditex“ да ја следи својата залиха во реално време.

„Inditex“ соопшти дека тестовите ќе бидат извршени во текот на есенската и зимската сезона како што беше првично планирано, а системот ќе биде целосно оперативен следната фискална година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП