16 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИКои пазари ја поткрепија заработката на „Prada“?

Кои пазари ја поткрепија заработката на „Prada“?

Италијанскиот луксузен бренд „Prada“ објави пораст на продажбата од 20% по постојани курсеви во првата половина од годината. Ова беше малку под очекувањата на консензус.

Приходите на компанијата на берзата во Хонг Конг изнесуваа 2,232 милијарди евра, поттикнати од перформансите на пазарите во Азија и Европа и покрај пониската продажба на мало во Америка. Силниот моментум на брендот „Miu Miu“, исто така, го поддржува растот на продажбата.

Според податоците собрани од „Reuters“, аналитичарите очекуваа 2,275 милијарди евра.

Прилагодената добивка пред камата и данок (EBITА) се зголеми на 498 милиони евра од 305 милиони евра во првите шест месеци од минатата година и наспроти очекувањата на аналитичарите од 460 милиони евра. Маржата на „EBITА“ исто така се зголеми на 22%.

„За тековната година, ја одржуваме нашата амбиција да постигнеме стабилен, одржлив и над пазарниот раст, со оглед на попредизвикувачката основа за споредба во третиот и четвртиот квартал од 2022-ра година, кои повторно беа погодени од новите ограничувања за Ковид во Азија“, коментираше извршниот директор Андреа Гуера.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП