4 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИСопственикот на „Avon“ размислува да го продаде „The Body Shop“

Сопственикот на „Avon“ размислува да го продаде „The Body Shop“

Бразилскиот козметички конгломерат „Natura & Co“ размислува да го продаде „The Body Shop“ откако линијата за нега на кожа и козметика објави уште една четвртина од опаѓање на продажбата, според регулаторните документи цитирани од „CNBC“.

„Natura & Co“, која е сопственик на брендовите „Avon“ и „Natura“ и е во процес на продажба на својата линија „Aesop“ на „L’Oreal“, во документите рече дека нејзиниот одбор на директори неодамна го овластил менаџментот да истражува стратешки алтернативи за „The Body Shop“. Овие алтернативи вклучуваат „потенцијална продажба“ на бизнисот.

„Не може да има гаранција дека овој процес ќе резултира со договор. „Natura“ нема намера да коментира или споделува вести за ова прашање, освен ако и додека не утврди дека е соодветно или неопходно да се коментира во иднина“, се вели во документите.

На крајот на минатата година, „Natura“ од Сао Паоло ги негираше гласините дека размислува да го продаде „The Body Shop“. Една година подоцна, сепак, бара купувач откако приходите од продажба на брендот паднаа во текот на неколку четвртини.

На 15-ти август, компанијата ги објави резултатите од вториот квартал и рече дека приходите од продажбата на „The Body Shop“ се намалиле за 12 отсто на 800 милиони бразилски реали, или 163,7 милиони долари.

Брендот, кој продава производи за кожа, коса и шминка, има значителен отпечаток во трговските центри низ САД. Чувствува притисок врз заработката веќе многу квартали.

Директорите на компанијата работеа на зголемување на приходите од продажба и намалување на трошоците на синџирот во обид да ги зголемат маржите.

Малопродажбата како целина забележа слаба продажба со оглед на постојаната инфлација и високите каматни стапки, но секторот за убавина беше редок зрак светлина. Многу козметички компании известуваат за стабилен раст и профит.

Сепак, „The Body Shop“ се бори да го задржи уделот на пазарот и да ги исполни очекувањата на потрошувачите чии навики се променија за време на пандемијата, изјавија директорите на компанијата при објавувањето на финансискиот извештај во август.

За да се справи со падот на продажбата, компанијата се обиде да ја зголеми дигиталната продажба и ја промени својата линија на производи за да се фокусира повеќе на понудите за нега на кожата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП