Американскиот телеком „T-Mobile US“ објави дека ќе ја намали својата работна сила за 7%, отпуштајќи 5.000 вработени во САД, бидејќи операторот се бори со зголемените трошоци за привлекување нови претплатници на конкурентен пазар, пишува „CNBC“.
Телекомуникациската компанија го презеде лавовскиот дел од претплатниците кои бараат евтини планови во изминатите три квартали, залагајќи се на пакети со попуст, но тоа имаше негативно влијание врз „T-Mobile“.
„Она што е потребно за да се привлечат и задржат клиентите е значително поскапо отколку што беше пред само неколку четвртини“, рече извршниот директор Мајк Сиверт во е-пошта до вработените.
„Намалувањата на работните места во следните пет недели ќе бидат насочени кон корпоративните и резервните канцеларии, како и некои работни места во технологијата“, рече тој, додавајќи дека одделите за малопродажба и грижа за потрошувачите нема да бидат засегнати.
Операторот очекува трошоци пред оданочување од околу 450 милиони долари во третиот квартал.
Во јули, „T-Mobile“ рече дека очекува неговите мобилни претплатници да се зголемат во опсег од 5,6 до 5,9 милиони.
Сиверт рече дека некои области од бизнисот ќе имплементираат поцентрализирани работни модели за да се подобри ефикасноста и да се заштедат трошоци.
Во јули, конкурентот „AT&T“, исто така, го прошири својот план за намалување на трошоците на 2 милијарди долари.