3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Rolex“ го купува синџирот продавници „Bucherer“

„Rolex“ го купува синџирот продавници „Bucherer“

„Rolex“ го купува швајцарскиот трговец на мало „Bucherer“ во договор што ќе му даде на најголемиот швајцарски бренд на часовници огромно присуство во продажбата на потрошувачите за прв пат, пишува „Bloomberg“.

„Bucherer“ има повеќе од 100 продавници ширум светот и ќе продолжи да работи независно, задржувајќи го своето име и продавајќи други брендови на часовници, се вели во соопштението на „Rolex“. Финансиските аспекти на договорот не беа откриени.

„Rolex“ рече дека одлуката за купување на бизнисот „Bucherer“ е донесена откако семејството што го контролира трговецот решило да го продаде, како и врз основа на децениската врска меѓу двете швајцарски компании.

Аквизицијата го отвора патот за „Rolex“ да започне масовно да ги продава своите часовници во сопствените продавници. Во моментов има само една продавница во светот во сопственост и управувана од „Rolex“, во неговиот роден град Женева.

„Rolex“ рече дека односот со неговите сегашни трговски партнери, познати како „официјални овластени дилери на „Rolex““, ќе продолжи да постои непроменет.

Сепак, аквизицијата ќе му даде на познатиот бренд поголема контрола врз продажбата на неговите часовници, и нови и претходно во сопственост.

Џон Кокс, шеф на швајцарските акции во „Kepler Cheuvreux“, коментира дека влегувањето на „Rolex“ во малопродажбата би можело да има импликации за продавачите на листата како што се „Watches of Switzerland Group“ со седиште во Велика Британија и „The Hour Glass“ од Сингапур.

„На прв поглед, ова е шокантно за сите други официјални дилери на „Rolex“ бидејќи „Rolex“ отсекогаш велел дека е посветен на независна дистрибуција на мало и нема желба да прави сопствена малопродажба“, вели Кокс.

Сепак, изјавата на компанијата дека договорот е склучен делумно врз основа на нејзината долгорочна врска со семејството Букерер може да го „ограничи донекаде“ влијанието врз другите трговци на мало, додаде тој.

И покрај производството на повеќе од 1 милион часовници годишно и со годишна продажба од над 9 милијарди швајцарски франци (10,2 милијарди долари), побарувачката за најпопуларните модели на „Rolex“, како што се „Daytona“, „GMT“ и часовникот за нуркање „Submariner“, далеку ја надминува понудата.

Клиентите на дилерите се ставени на листи на чекање и може да чекаат со месеци или дури години за најбараните модели.

Купувањето на „Bucherer“ ја означува втората значајна промена во стратегијата за малопродажба за „Rolex“ за помалку од една година. Компанијата воведе програма за сертификат за автентичност во декември за претходно поседувани часовници што се продаваат кај овластени дилери, вклучувајќи го и „Bucherer“.

Часовниците „Rolex“ доминираат на пазарот на часовници во сопственост, со повеќе купени и продадени часовници по вредност од која било друга марка.

Заземањето на малопродажниот пазар и давањето на „Rolex“ и неговата пониска сестринска марка „Tudor“ поголемо присуство во продавницата е „менувач на играта“, вели Оливер Милер, шеф на швајцарската индустриска консултантска куќа „LuxeConsult“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП