6 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Tencent“ разочара со растот на приходите

„Tencent“ разочара со растот на приходите

Растот на приходите на кинескиот гигант за социјални медиуми и видео игри „Tencent Holdings“ дојде помалку од очекуваното во вториот квартал, бидејќи забавената економија влијаеше на нејзиното забавување од минатогодишниот рекорден пад.

Основниот бизнис за игри на „Tencent“ објави послаб раст од очекуваниот во кварталот до крајот на јуни. Приходите од домашните игри беа речиси рамни на 31,8 милијарди јуани, додека меѓународните приходи се зголемија за 12% на 12,7 милијарди јуани, без влијанието на движењата на валутата.

Во разговор со аналитичарите, Џејмс Мичел, главниот директор за стратегија на компанијата, го припиша бавниот раст на видео игрите на одлуката за „привремено објавување содржини со помало комерцијално влијание“ во вториот квартал.

Сепак, индустриските аналитичари веруваат дека најголемата светска компанија за видео игри и сопственик на платформата за пораки „WeChat“ сега се соочува со силна конкуренција од индустриските ривали.

Шон Јанг, аналитичар во „Blue Lotus Capital Advisors“, рече дека иако старите хит игри на „Tencent“ донесоа помалку приходи поради недостаток на содржина, новите игри се соочуваат со жестока конкуренција од компании како „NetEase“ и „miHoYo“.

Приходите на „Tencent“ се зголемија за 11 отсто на 149,20 милијарди јуани (20,45 милијарди долари) во трите месеци до 30-ти јуни, под просечната проценка од 151,73 милијарди јуани од 21 аналитичар, составена од „Refinitiv“.

Растот на приходите е речиси непроменет од нивото од 10,7% во првиот квартал. „Tencent“ забележа пад на приходите од 1 отсто во однос на истиот период минатата година, во услови на првиот пад на продажбата поради регулаторната акција на Пекинг врз технолошкиот сектор.

Но, регулаторната загриженост се намали оваа година за кинеските технолошки гиганти, вклучително и „Tencent“, бидејќи кинеските власти се обидуваат да ја зајакнат довербата во приватниот сектор. Сепак, втората по големина економија во светот не успеа да порасне по укинувањето на ограничувањата за Ковид-19 кон крајот на минатата година.

Нето добивката се зголеми за 41% на 26,17 милијарди јуани во однос на истиот период минатата година. Сепак, ова беше под просечната проценка на аналитичарите од 33,41 милијарди јуани.

Приходите од онлајн реклами се издвојуваат како зрак светлина. Тие скокнаа за 34% на 25 милијарди јуани откако видео сервисот на компанијата „Video Accounts“ сличен на „TikTok“ објави зголемена побарувачка.

Приходите од „Fintech“ и деловните услуги се зголемија за 15% на 48,6 милијарди јуани, што компанијата рече дека е одраз на проширувањето и во онлајн и во офлајн плаќања.

Во врска со регулаторниот став на Пекинг, „Tencent“ рече дека владата почнала да поддржува компании како „Tencent“.

Запрашан за потенцијалното влијание на неодамна предложените правила од Пекинг за ограничување на користењето паметни телефони од страна на децата, Мартин Лау, претседател на „Tencent“, на повикот рече дека не очекува „никакво значително влијание“ врз „Tencent“, кој веќе им забрани на малолетниците да ги користат нивните услуги за долг временски период.

Лау ја повтори вештачката интелигенција како клучен фокус за „Tencent“, додавајќи дека компанијата подготвува сопствен развиен основен модел за објавување подоцна оваа година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП