3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Pandora“ го засилува својот бизнис со синтетички дијаманти

„Pandora“ го засилува својот бизнис со синтетички дијаманти

Данската компанија за накит „Pandora“ ја проширува продажбата на дијаманти создадени во лабораторија, додавајќи вештачки камења во три колекции и воведувајќи ги на три нови пазари, пишува „Bloomberg“.

„Pandora“ ќе започне со продажба на синтетички дијаманти во Мексико, Бразил и Австралија подоцна оваа година, соопшти компанијата, истовремено зголемувајќи ја својата прогноза за продажба и објавувајќи подобра од очекуваната добивка. „Pandora“ веќе ги продава камењата во САД, Велика Британија и Канада, а тие чинат до 4.450 долари за синтетички дијамантски прстен од 2 карати.

Компанијата ги укина природните дијаманти во 2021-ва година по наводите за кршење на човековите права во рудниците и фабриките и поради нивниот висок јаглероден отпечаток. Со почетна цена од 290 долари, дијамантите создадени во лабораторија се значително поевтини и одговараат на фокусот на компанијата на прифатлив накит.

Изгледите за раст се исто така подобри. Глобалниот пазар на накит од синтетички дијаманти во вредност од 6,6 милијарди долари ќе расте за 8,4 отсто годишно, побрзо од 5,6 отсто годишна стапка на раст на пазарот на природни дијаманти, покажува извештајот до 2021-ва година на „Stats & Research“. Сепак, големината на пазарот на вештачки камења е сè уште прилично мала.

Побарувачката за накит од кристали е голема, според „Pandora“, која продава повеќе накит од која било друга компанија во светот. Додека камењата создадени во лабораторија сочинуваа помалку од 1% од приходите во првата половина, тоа е најбрзо растечкиот сегмент за „Pandora“ и покрај нивната ограничена дистрибуција.

Тековната колекција може да се купи само во Велика Британија, САД и Канада. Продажбата за првата половина од годината на производите достигна 66 милиони круни (10 милиони долари).

Во вторникот данската компанија прогнозираше годишен раст на продажбата од 5%.

„Очекуваме намалување на сообраќајот по божиќната сезона. Сепак главните трендови во трговијата се охрабрувачки“, велат од компанијата.

„Pandora“ користи обновлива енергија за да создаде вештачки дијаманти, што резултира со јаглероден отпечаток од само 1/20 од оној на ископувањето природни дијаманти со слична големина. Компанијата поставува вештачки дијаманти во накит користејќи рециклирано злато и сребро.

Новите колекции ќе бидат достапни во 700 продавници на крајот на месецот на пазарите вклучувајќи ја и Австралија. „Pandora“ ќе започне со продажба на некои колекции во Мексико и во Бразил во октомври, со целосно лансирање на тие пазари на почетокот на следната година.

„Имаме големи амбиции за оваа категорија“, рече извршниот директор Александар Лацик во изјавата.

Природните дијаманти никогаш не биле голем дел од бизнисот на „Pandora“. Пред да ги забрани природните ископани камења, продаваше околу 50.000 дијамантски накит годишно, во споредба со вкупно околу 100 милиони парчиња годишно.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП