3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИКварталните резултати на „Starbucks“ разочараа

Кварталните резултати на „Starbucks“ разочараа

Синџирот на кафе „Starbucks“ не ги исполни очекувањата на пазарот за квартална споредлива продажба, бидејќи побарувачката за кафе и ладни пијалоци покажа некои знаци на забавување во Северна Америка и на меѓународните пазари, иако продажбата во Кина брзо закрепнува.

Најголемиот светски ланец на кафулиња е насочен кон помладите, побогати Американци, воведувајќи нови пијалоци и промовирајќи зделки за храна кои помогнаа да се зголеми просечната продажба по клиент. Сепак, трансакциите за кварталот се зголемија за само 1 отсто во Северна Америка, забавувајќи се од растот од 6 отсто во претходниот квартал.

Сепак, „Starbucks“ објави нагло закрепнување во Кина, при што споредливите продажби скокнаа за 46% во фискалниот трет квартал. Ова е во согласност со очекувањата и прогнозите треба да се задржат, изјавија претставници на компанијата во повикот со инвеститорите.

„Мислам дека Кина е она што ги одржува залихите“, рече Санте Фаустини III, директор за интелигенција на производи во консултантската компанија „M Science“.

Акциите на „Starbucks“ благо паднаа во тргувањето по работното време, иако компанијата ги надмина проценките на Волстрит за квартален профит и малку ги зголеми изгледите за раст на приходите во цела година.

„Starbucks“ очекува просечната неделна продажба во Кина да порасне со ниски до средно едноцифрени цифри во тековниот квартал, што ќе доведе до сличен споредлив раст на продажбата.

Компанијата, исто така, посочи дека има рекорд од над 20 милиони членови на нејзината програма за лојалност во Кина. Земјата е нејзиниот најголем пазар надвор од САД, каде што има 31,4 милиони членови на нејзината програма за лојалност.

Севкупно, компанијата сега очекува раст на профитот за цела година во опсег од 16% до 17%, што е повеќе од нејзината претходна прогноза за долниот дел од опсегот на раст од 15% до 20%.

„Starbucks“, исто така, ја задржа својата прогноза за споредлив раст на продажбата за цела година близу до горниот крај од опсегот од 7% до 9%, во споредба со очекувањата за раст од 8,7% кај 14 аналитичари анкетирани од „Refinitiv“.

Директорите на „Starbucks“ им рекоа на инвеститорите дека очекуваат притисокот за заработката да продолжи во четвртиот квартал, предводен од нивниот бизнис со кафе во САД, и ценовните трендови да се ублажат во последниот квартал по неколкумесечно зголемување на цените.

Глобалната споредлива продажба на „Starbucks“ се зголеми за 10 отсто, во споредба со очекувањата на аналитичарите за пораст од 11,8 отсто, покажаа податоците на „Refinitiv IBES“.

Компанијата сè уште ја зголеми својата приспособена оперативна маржа на 17,4% во кварталот што заврши на 2-ри јули од 16,9% една година порано, бидејќи пониските трошоци за суровини помогнаа да се неутрализира влијанието на зголемените инвестиции во платите и придобивките на вработените.

Со исклучок на еднократните ефекти, „Starbucks“ објави заработка од 1 долар по акција, надминувајќи ја просечната проценка на аналитичарите од 95 центи.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП