„Lamborghini“ веќе некое време флертува со идејата за нов „Grand Tourer“ 2+2, но сега одлуката конечно е официјална. Првиот целосно електричен модел на италијанската марка ќе пристигне во 2028-та година и ќе има четири седишта.
Иако потврдата и временската рамка се вредни за внимание, тие речиси и не се изненадувачки. Во јануари 2022-ра година, извршниот директор на „Lamborghini“ рече дека марката се наклонува кон „Grand Tourer“ за своето прво електрично возило, сегмент во кој брендот не бил со децении. Иако „Lamborghini“ е најпознат по своите суперавтомобили со среден мотор во облик на клин, неговата рана историја е полна со „Grand Tourer“ со преден мотор и четири седишта. Тука спаѓаат „400 GT“, „Urraca“, „Espada“, „Isler“ и други.
Додека производителот сега ги потврдува плановите за своето прво електрично возило, фактот дека тоа ќе биде „Grand Tourer“ 2+2 го фрла ветерот во електрификацијата. И покрај историјата на „Lamborghini“ со четири седишта, суперавтомобилите се неговиот идентитет, но раководителите не веруваат дека „EV“ технологијата сѐ уште е подготвена за нив.
Претходно оваа година, главниот технолошки директор на брендот, Рувен Мор, рече дека „сѐ уште не е вистинското време за суперспортски електричен автомобил“. Тој се пожали дека перформансите на „EV“ се премногу зависни од состојбата на полнење на батеријата и температурата за да се направи веродостоен суперавтомобил – и покрај импресивните бројки за забрзување.
Тој призна дека за пет до шест години, технологијата може да созрее до точка каде што „Lamborghini“ е подготвен да се посвети на електричните погонски единици. Тоа сугерира дека електричниот „Grand Tourer“ 2+2 може да биде брз, но нема да биде како неговите претходници со внатрешно согорување.
Наместо тоа, како и „Urus“, тој ќе биде повеќе фокусиран на дневните потреби за возење. Со оглед на тоа што теренецот е најпродаваното возило на марката долго време, постојат сите индикации дека неговите клиенти се подготвени да купат нешто што не е „супер спортски автомобил“.