27 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗДали идните модели на „BMW M“ ќе бидат електрични?

Дали идните модели на „BMW M“ ќе бидат електрични?

Иако „BMW“ работи забрзано на електрификација, моделите од „М“ дивизијата беа имуни на големи промени. Дури и намалувањето престана, и на крајот имаше концептуални разлики помеѓу „BMW“ и „Mercedes“.

Големото прашање е дали „М3“ и „М4“ ќе останат бензински за неколку години, кога ќе пристигнат новите модели.

Иако во 2022-ра година, Френк Вебер од развојот на „BMW“ даде индикации дека новиот „М3“ би можел да оди на електричен погон, денес размислувањата се нешто поинаку.

Нема брзање, па во интервју за „Australian Drive“, Френк ван Мил, директор на „М“ одделот на „BMW“, објасни како стојат работите. Тој потврди дека преминувањето на струја е отворена можност, но само доколку се покаже како подобра опција од сегашното производство.

Според него, секој модел од следната генерација мора да биде подобар од оној што го наследува. Значи, ако може подобро, може да работи на струја, а ако не, останува на бензин.

„Логиката е прилично едноставна“, рече тој.

„Следниот (М3) или (М4) треба да биде подобар од сегашниот. И ако може да се направи на електричен начин, тогаш веројатно ќе биде електричен. Ако не, ќе останеме со моторот со внатрешно согорување. Многу е едноставно. Но, се разбира, се обидуваме да го направиме чисто електричен“, рече Ван Мил, исклучувајќи ја секоја можност истовремено да нудат различни бензински, хибриски концепти.

За потсетување, сегашните „М3“ и „М4“ се придвижувани од 3,0-линиски шестцилиндричен мотор со 510 коњски сили и 650 Nm, кој овозможува спринт до 100 km/h за 3,5 секунди. Тежината на празното возило е 1.855 килограми.

Електричниот „i4 M50“ има 544 ks и 795 Nm, 100 km/h достигнува за 3,9 секунди и има автономија до 519 km. Масата на возилото е 2.290 килограми.

Во моментов, односот на моќноста е блиску, но на крајот, динамиката на возењето, севкупните перформанси и чувството за возење ќе одлучуваат.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП