28 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗДоаѓа новата „Skoda Superb“, позната е моторизацијата (ФОТО)

Доаѓа новата „Skoda Superb“, позната е моторизацијата (ФОТО)

Чешкиот производител „Skoda“ ја подготвува премиерата на новата генерација на својот предводник „Superb“. Ќе биде прикажан многу наскоро, а доказ за тоа е новото соопштение од компанијата во кое ги открива техничките спецификации на моделот.

Веќе е познато дека новиот „Superb“ повторно ќе се нуди како лифтбек и караван, но тоа не е случај за технички поврзаниот „Volkswagen Passat“ кој ќе ја добие само втората верзија на каросеријата, а нејзиниот развој е дело на специјалистите од Млада Болеслав.

Одликувајќи се со еволутивен стил наместо да го усвои новиот дизајнерски јазик на „Skoda“, „Modern Solid“, идниот „Superb“ ќе има должина од 4912 mm за стандардниот модел и 4902 mm за караванот. Во споредба со појдовниот модел, овие бројки претставуваат зголемување од 43 mm и 40 mm соодветно. Интересно, двете варијанти ќе бидат потесни за 15 mm (1849 mm). Висината е зголемена за 12 mm за подигање (на 1481 mm), додека караванот е 5 mm поголем (1482 mm). Меѓуоскиното растојание останува непроменето – 2841 mm.

Бидејќи „Skoda“ треба да биде исклучително практична, следната генерација на „Superb“ ќе нуди носивост од 645 литри за лифтбекот и 690 литри за караванот. Тоа значи со 20 и 30 литри соодветно повеќе. Караванот ќе има ист волумен зад задните седишта како и новиот „Passat“. За неколку милиметри е зголемен и просторот за главата за возачот и совозачот, како и за двајцата задни патници.

Што се однесува до моторите, сите тие ќе работат со седумстепен DSG, освен со plug-in хибридот. Електрификуваната варијанта ќе користи шест-брзински DSG. Основниот „Superb“ ќе има погон на предните тркала и благ хибриден 1.5-литарски TSI со 148 ks. По него следува 2.0-литарскиот TSI со 201 ks со погон на предните тркала и 261 ks со AWD. Врвната верзија со бензински мотор е намалена во споредба со својот претходник, бидејќи ќе мора да ги исполнува сè построгите прописи за емисиите во земјите на ЕУ.

За дизелите, основниот 2.0-литарски TDI има 148 ks и погон на предните тркала, додека помоќниот има 190 ks и AWD. Што се однесува до plug-in хибридот, „Superb iV“ доаѓа само како караван и користи 1,5-литарски TSI со електричен мотор за да генерира комбинирани 201 ks. Батеријата на PHEV има зголемен капацитет од 12,7 на 25,7 kWh и би требало да може да помине преку 100 километри само на електрична енергија. Максималната моќност на полнење (AC) е зголемена од 3,6 на 11 kWh, додека еднонасочното полнење може да се врши до 50 kWh. Верзијата PHEV ќе има резервоар од 45 литри.

Вкупно 28 додатоци на „Simply Clever“ ќе бидат понудени за новиот „Superb“, вклучително и електрична ролетна за караванот. Друга нова карактеристика е задниот средишен потпирач за рака со интегриран држач за таблет. „Skoda“ има и двоен џеб на задниот дел од предните седишта, плус интегрирана инка во капакот на резервоарот за течност за миење на шофершајбната. На возачката врата ќе има чадор, како што е случајот со моделите на „Rolls-Royce“.

„Skoda“ сѐ уште не ја откри внатрешноста на автомобилот, но познато е дека рачката на менувачот е поместена во управувачкиот столб, со што се ослободува простор меѓу предните седишта. Новиот инфозабавен систем ќе биде со големина до 12,9 инчи и нема да ги интегрира сите функции, од кои некои ќе бидат „рачно контролирани“. За моделот е планирана и нова централна конзола.

Новата генерација на предводникот на „Skoda“ може да се нарача со до 10 воздушни перничиња, вклучувајќи воздушно перниче за коленото на возачот и централно воздушно перниче.

Новиот „Superb“ ќе биде првата „Skoda“ која ќе ги нуди системите „Curve Assistant“ и „Intersection Assistant“. Дополнително, подобрениот преден радар ќе може да детектира велосипедисти, додека претходната верзија нудеше само предвидлива заштита за пешаците. Редизајнираната функција Top View ќе вклучува четири камери за да генерира поглед од 360 степени со повисока резолуција од претходно.

Производството на „Superb“ ќе биде преместено од Квасини (Чешка) во Братислава (Словачка), каде што моделот ќе ја дели производната лента со „VW Passat Variant“. Ова ќе биде последната генерација на моделот CNG – поради планираната забрана за продажба на автомобили со CNG во ЕУ од 2035-та година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП