23 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИПродажбата на „Richemont“ расте благодарение на посилниот бизнис во Кина

Продажбата на „Richemont“ расте благодарение на посилниот бизнис во Кина

Компанијата за луксузни стоки „Richemont“ објави повисоки продажби во првиот квартал бидејќи закрепнувањето на бизнисот во Кина го компензира падот во Америка, објави „Bloomberg“.

Продажбата се зголеми за 19 отсто по постојан курс на 5,3 милијарди евра, изјави во понеделникот сопственикот на „Cartier“, во согласност со очекувањата на аналитичарите. Приходите се зголемија за 40% во азиско-пацифичкиот регион и неочекувано се намалија за 2% во американскиот континент.

Индустријата за луксузни стоки зависи од закрепнувањето на Кина за да се спротивстави на забавувањето во САД, што претседателот Јохан Руперт рече дека исто така може да се претвори во пад. Минатата недела, „Burberry Group“ објави пад на приходите од американскиот континент, бидејќи долниот дел на американскиот пазар на луксуз е ослабен.

Извештајот на „Richemont“ истакна одредена слабост во побарувачката на луксузни часовници во САД, исто така, иако продажбата на накит под брендовите „Cartier“ и „Van Cleef & Arpels“ остана силна. Швајцарската компанија соопшти дека нејзината продажба на накит се зголемила за 24%, што одговара на очекувањата на аналитичарите. Нејзиниот оддел за часовници објави раст на продажбата од 10% по постојани девизни курсеви, малку под прогнозите.

Ривалот на „Omega“ – „Swatch“ објави посилни од очекуваните резултати во првите шест месеци од оваа година.

Од „Richemont“ велат дека порастот на продажбата од 11% во Европа главно се должи на одржливата локална потрошувачка, како и на туристите од САД, Блискиот Исток и Кина.

Компанијата е во силна позиција да добие поголем удел на пазарот. Негативниот раст во Америка веројатно ќе ублажи некои од очекувањата на пазарот“, коментира Жан-Филип Берчи, аналитичар во „Vontobel“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП