5 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИСилниот квартал го принуди „PepsiCo“ да ја зголеми прогнозата

Силниот квартал го принуди „PepsiCo“ да ја зголеми прогнозата

Компанијата за безалкохолни пијалаци „PepsiCo“ во четвртокот по втор пат ја зголеми својата годишна прогноза за приходите и профитот, користа од големата побарувачка за пакувана брза храна и пијалоци и зголемувањето на цените.

Акциите се зголемија за околу 2% во претпазарното тргување, откако компанијата исто така ги победи резултатите во вториот квартал.

Компаниите за пакувана храна ги зголемуваат цените во изминатите две години за да се спротивстават на скокот на трошоците за сè, од суровини како шеќер до транспортни трошоци предизвикани од проблеми со синџирот на снабдување за време на пандемијата и руската инвазија на Украина.

Во исто време, американските потрошувачи трошат пари на газирани пијалаци и храна на „PepsiCo“ и на конкурентската „Coca-Cola“, иако зголемените каматни стапки и цените на храната го погодија нивното вишок трошење.

Просечните цени на „PepsiCo“ скокнаа за 15% во кварталот до 17-ти јуни, а органскиот волумен се намали за 2,5%.

Просечната цена за пакување шишиња кола „PepsiCo“ со вкупно нешто повеќе од 5 литри во САД се зголеми на 8,68 долари во 2022-ра година од 7,57 долари во 2021-ва година, покажуваат податоците на „NielsenQ“. Заклучно со 17-ти јуни оваа година, пакувањето вредело 9,83 долари.

Нето приходот во северноамериканскиот оддел за пијалоци на „Pepsico“ – најголемиот бизнис на компанијата, кој ги вклучува „7UP“ и „Gatorade“ – се зголеми за 10 отсто во вториот квартал поради зголемувањето на цените.

Сепак, обемот се намали за 4%, што сигнализира дека потрошувачите се повнимателни за тоа колку трошат на газирани пијалаци.

Органските приходи на северноамериканската поделба на „Frito-Lay“ се зголемија за 14%, а органските приходи на „Quaker Foods“ се зголемија за 2%.

Компанијата рече дека очекува органскиот приход да се зголеми за 10% во 2023-та година, што е повеќе од претходната прогноза за раст од 8%.

Годишната основна заработка по акција ќе биде 7,47 долари, што е повеќе од претходните проценки од 7,27 долари по акција.

Нето приходот во вториот квартал се зголеми на 22,32 милијарди долари од 20,23 милијарди долари, во споредба со просечната проценка на аналитичарите од 21,73 долари, покажаа податоците на „Refinitiv“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП