2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИСопственикот на „Gucci“ го купи „Creed“ за 3,5 милијарди евра

Сопственикот на „Gucci“ го купи „Creed“ за 3,5 милијарди евра

Француската компанија за луксузни производи „Kering“ платила 3,5 милијарди евра за да го купи брендот за парфеми „Creed“ бидејќи сопственикот на „Gucci“ започнува стратешко проширување во конкурентниот сектор за луксузна козметика, пишува „Financial Times“.

Компанијата со седиште во Париз не ги откри условите на договорот објавен минатиот месец за „Creed“, чии парфеми ги користеа членовите на кралското семејство, вклучително и кралот Џорџ III. Но, четири извори запознаени со ова прашање дале детали за „FT“.

Ова е уште еден знак за цените што купувачите на луксузни козметички брендови се подготвени да ги платат. Претходно оваа година, „L’Oréal“ го купи производителот на сапуни „Aesop“ во договор од 2,5 милијарди долари.

Двајца од изворите рекоа дека една од причините зошто не се откриваат деталите од договорот е тоа што компаниите не сакале да ги објавуваат големите профитни маржи на „Creed“.

Од „Kering“ велат дека „Creed“ остварил приход од продажба од повеќе од 250 милиони евра во годината до март. Два од изворите рекоа дека заработката на „Creed“ пред камата, даноци и амортизација била околу 150 милиони евра, што му дава маргини од над 50%. Силните финансиски перформанси на „Creed“ ја одразуваат силата на неговиот бренд и недостатокот на достапни компании за купување во луксузната козметичка индустрија, велат аналитичарите.

Основана во 1760-та година во Лондон од Џејмс Хенри Крид како кројачко ателје кое работи за кралски семејства во Европа, „Creed“ подоцна стана компанија за парфеми и го пресели своето седиште во Париз во 1854-та година на барање на Наполеон III. Бутикот е специјализиран за луксузна парфимерија и е најпознат по својот машки мирис „Aventus“.

Компанијата за управување со средства „BlackRock“ го стекна мнозинскиот удел во „Creed“ во 2020-та година преку својот долгорочен приватен капитал. Договорот беше инициран од Хавиер Феран, претседател на компанијата за производи за широка потрошувачка „Diageo“ и „International Airlines Group“, кој исто така инвестираше лично и стана претседател на „Creed“, велат некои од изворите.

Договорот покажува дека „Kering“, кој е поддржан од семејството Пино, го смета своето проширување во козметичкиот сектор за приоритет. Во последниве години, „Kering“ забележа побавен раст од поголемите ривали како што се „LVMH“ и „Hermès“, а инвеститорите се прашуваат дали премногу се потпира на својот најголем бренд, „Gucci“.

„Kering“ е една од најголемите компании за луксузна стока во светот со приходи од 20,4 милијарди евра минатата година и голем број познати брендови како „Yves Saint Laurent“ и „Pomellato“.

Продажбата на козметика и парфеми се зголеми и брзо порасна по пандемијата и се покажа отпорна и покрај високата инфлација неодамна.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП