29 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗОживеаниот „Renault 5“ сега е подготвен за производство

Оживеаниот „Renault 5“ сега е подготвен за производство

Електричниот ретро-сон добива поконкретни форми: „Renault“ се подготвува за сериско производство на оживеаниот „Renault 5“ и прикажа нови фотографии од завршени прототипови на моделот. На нив има малку камуфлажа, но јасно е да се види како ќе изгледа електричниот хечбек во текот на следната година.

Во однос на големината, новата „петка“ се рангира малку над „Zoe“. Ако погледнете внимателно, сега можете да ја видите тесната буква „Renault“ на лента плус бројот 5 на задната страна. Серискиот модел ќе добие нормални надворешни ретровизори и рачки на вратите. На задните врати, тие се скриени, како „Clio“ и „Zoe“.

Задниот дел на „Renault 5“ потсетува на легендарниот „R5 Turbo“ од 1984-та година. Неговото место ќе го заземе алпската варијанта, која веќе беше претставена како концепт со името „A290_β“. До денес се произведени вкупно 60 прототипови на електричниот хечбек, кои се тестираат на патиштата низ Европа за финални прилагодувања пред официјалната премиера.

Францускиот производител откри и технички информации за моделот. Изграден е на новата „CMF-B-EV“ платформа. „CMF“ е кратенка за Common „Modular Family“, „B“ се однесува на сегментот на мали автомобили и „EV“ се однесува на електрични возила. Според „Renault“, тоа е „целосно електрична платформа“ која треба да стане „најконкурентна во својот сегмент“, земајќи 70% од деталите од архитектурата „CMF-B“ што се користи главно за „Clio“ и „Captur“.

Во споредба со платформата „Renault Zoe“, „CMF-B EV“ ги намалува трошоците за производство за 30%, а патеката и меѓуоскиното растојание може да се прилагодат на различни типови на каросерија. Оптимизираната шасија има сложена задна оска со повеќе врски, која инаку се користи само во повисоките сегменти. Ова треба да го направи автомобилот особено забавен за возење. Како и „Zoe“, електричниот „R5“ е со погон на предните тркала.

Новата батерија што ќе ја користи „Renault“ повеќе не се состои од 12 модули, како кај „Zoe“, туку само четири големи модули. Ова ја поедноставува архитектурата и ја намалува тежината за 15 kg во споредба со батеријата на „Zoe“. Покрај тоа, батеријата нуди поголем капацитет за складирање во помал волумен, истовремено обезбедувајќи поголема цврстина и подобра стабилност.

Новиот „Renault 5“ ќе се појави на пазарот следната година, а цените почнуваат од нешто повеќе од 25.000 евра. Новото „Zoe“ моментално чини околу 10.000 евра повеќе, а „E-Twingo“ се продава за 28.000 евра. Премиерата на моделот ќе се одржи во септември.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП