2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Sainsbury's“ објави повисоки приходи по забавувањето на инфлацијата на храната

„Sainsbury’s“ објави повисоки приходи по забавувањето на инфлацијата на храната

Синџирот супермаркети „J Sainsbury Plc“ објави повисоки приходи од продажба и рече дека инфлацијата на храната почнува да забавува, што укажува на тоа дека кризата на трошоците за живот можеби почнува да се олеснува за британските потрошувачи.

Приходите од малопродажбата се зголемија за 9,8% на основа слично во првиот квартал во вториот по големина синџир супермаркети во Велика Британија. „Sainsbury’s“ потроши повеќе од 60 милиони фунти (76 милиони долари) за намалување на цените од март, покривајќи повеќе од 120 основни производи како леб и млеко.

Супермаркетите се под притисок да ги пренесат намалувањата на цените на потрошувачите каде што е можно, бидејќи инфлацијата на намирниците во Велика Британија останува висока. Минатиот месец, „Sainsbury“ најави намалување на цените на основните производи за домаќинството, вклучувајќи го и сопствената марка на тестенини, ориз и друго.

„Инфлацијата на цените почнува да забавува и ние сме целосно посветени да ги пренесеме заштедите на нашите клиенти“, коментираше извршниот директор Сајмон Робертс.

Зголемувањето на приходите од продажба не се должи само на повисоките цени, туку и на продажбата на повеќе храна. Од „Sainsbury’s“ велат дека нивната вкупна добивка е во согласност со претходната прогноза, што укажува дека може да се зголеми оваа година.

Британските намирници жестоко се натпреваруваат со дисконтите „Aldi“ и „Lidl“, кои добија пазарен удел за време на кризата со трошоците за живот. „Sainsbury’s“ забележа поголем раст од неговите ривали за време на Велигден, државните празници и неодамнешното крунисување на кралот Чарлс III.

Компанијата ги нуди истите цени како „Aldi“ на околу 300 производи, а исто така ги групира своите најевтини сопствени брендови под нов бренд „Stamford Stree“ за да ги направи попрепознатливи за клиентите.

„Sainsbury’s“, исто така, го зајакна својот предлог за лојалност, нудејќи им попусти на потрошувачите користејќи ја својата картичка „Nectar“. Откако програмата „Nectar Prices“ беше лансирана во април, таа им помогна на клиентите да заштедат повеќе од 90 милиони фунти.

Цената на акцијата на „Sainsbury`ѕ“ се зголеми за повеќе од 26% од почетокот на годината.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП