3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Alibaba“ го зголемува бројот на физички продавници за намирници

„Alibaba“ го зголемува бројот на физички продавници за намирници

Единицата за намирници на „Alibaba“, наречена „Freshippo“, го зголеми бројот на продавници во Кина, соопшти компанијата, додека се подготвува да го оддели бизнисот и да го стави на берза.

„Freshippo“, познат како „Hema“ во Кина, планира да отвори 12 нови продажни места во континентална Кина во поголемите градови како Пекинг, Шангај и Гуангжу.

Пазарот на намирници стана бојно поле за двете најголеми кинески компании за е-трговија, „Alibaba“ и „JD.com“.

Минатата недела, „JD“ создаде нова поделба за да го смести својот бизнис со намирници „7Fresh“. Тој исто така назначи ветеран од компанијата да го води тој оддел.

„Freshippo“ на „Alibaba“ се обидува да ги комбинира силните страни на компанијата во е-трговија и логистика со потрадиционално купување. Потрошувачите можат да нарачаат онлајн и да ги добијат прехранбените производи преку испорака, но можат да ги посетат и продавниците познати по нивните свежи производи, вклучително и јастог.

Проширувањето доаѓа три месеци откако „Alibaba“ се подели на шест одделни деловни единици во обид да се врати на растот. Овие поделби може да се соберат надвор од капиталот и да излезат на берзата.

Сепак, „Freshippo“ е посебен, независен бизнис на „Alibaba“ и не е една од шесте деловни групи. Минатиот месец кинескиот гигант објави дека се движи кон иницијална јавна понуда за „Freshippo“, но не даде временска рамка кога ќе го стори тоа.

„Freshippo“ има повеќе од 300 продавници во 27 кинески градови.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП