3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИСопственикот на „Gucci“ го проширува својот бизнис

Сопственикот на „Gucci“ го проширува својот бизнис

„Kering“, сопственикот на „Gucci“, објави дека ќе го купи производителот на парфеми „Creed“ во договор со целосна готовина. Ова доаѓа во време кога конгломератот за луксузни стоки се обидува да го зајакне своето присуство на пазарот на парфеми од високата класа, пишува „Bloomberg“.

Единицата за производи за убавина на „Kering“ купува 100 отсто од „Creed“ од фондови контролирани од „BlackRock“ и актуелниот претседател Хавиер Феран, објави париската групација. Дополнителните услови на договорот не беа откриени. Цената на акцијата на „Kering“ порасна за 1,5 отсто пред денешната сесија на отворањето во Париз.

„Creed“ е основана во 1760 година од страна на Џејмс Хенри Крид како кројачка куќа која им служи на благородните семејства во Европа.

Француската групација вели дека планира да го „отклучи“ потенцијалот на „Creed“, особено во Кина и во малопродажбата за патувања, бидејќи го проширува своето портфолио на женски мириси. Компанијата, позната по машкиот парфем „Aventus“, оствари приход од 250 милиони евра за годината до 31-ви март.

Купувањето доаѓа откако „Kering“ ја објави Рафаела Корнаџо како шеф на единицата за производи за убавина додека компанијата се обидува да расте во сегмент каде конкурентите „Hermes International“ и „LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton“ имаат особено добри резултати.

„Kering“ трупа готовина, барајќи цели за купување. Минатата година беше во преговори да го купи „Tom Ford“, бренд познат по својата линија парфеми, велат извори запознаени со ова прашање. Претставник на „Kering“ во тоа време одби да коментира за ова прашање. На крајот, „Estee Lauder“ го купи „Tom Ford“.

Повторното раѓање на „Gucci“

Сега „Kering“ се обидува да го оживее својот најголем бренд – „Gucci“. Во април, беше откриено дека приходите од продажба на брендот се само малку зголемени во првиот квартал, откако италијанскиот бренд не успеа да го привлече вниманието на повеќе купувачи.

Перформансите на „Kering“ не изгледаат особено гламурозни во споредба со оние на конкурентите „LVMH“ и „Hermes“, кои објавија двоцифрен раст на приходите од продажба за првиот квартал.

Главниот извршен директор Франсоа-Анри Пино тогаш рече дека иако перформансите се мешани, брендот продолжил да покажува „постепено подобрување во активноста месец по месец“. Во обид да го оживее „Gucci“, компанијата го објави Сабато Де Сарно како нов главен креативен директор. Тој во септември ќе ја претстави својата дебитантска колекција за брендот во Милано.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП