18 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИЦелта на „Microsoft“ е приход од 500 милијарди долари до 2030-та

Целта на „Microsoft“ е приход од 500 милијарди долари до 2030-та

Минатата година, извршниот директор на „Microsoft“, Сатја Надела, им кажа на колегите директори и членовите на одборот дека софтверската компанија има за цел да достигне приход од 500 милијарди долари до фискалната 2030-та година. Тоа е двојно повеќе од нејзината сегашна големина и сугерира најмалку 10% годишен раст на приходите.

Информациите за плановите на Надела станаа јавни поради документот што беше дел од неговото сослушување пред федералниот суд поврзан со случајот околу купувањето на студиото за игри „Activision Blizzard“, пренесува „CNBC“.

„Microsoft“, една од најценетите компании во светот, не практикува да објавува финансиски прогнози за далечната иднина. Во својот последен извештај за заработка, на пример, компанијата даде само насоки за тековниот период, кој за неа е четврти фискален квартал.

Сепак, во пријавата за купување, Надела рече дека „Microsoft“ има за цел да ја постигне својата цел за 2030-та година „со имплементирање на стратегија што се развива која е ориентирана кон раст и е во согласност со нашата трајна мисија и култура“.

Тој, исто така, прави прогноза за приносите на акционерите, кои доаѓаат во форма на дивиденди и откуп.

„Веруваме дека оваа амбиција и пристап ќе ни помогнат да испорачаме над 10% годишно принос на нашите акционери во оваа временска рамка“, напиша Надела во поднесокот, од 7-ми јуни 2022-ра година, неколку недели пред крајот на финансиската година на компанијата.

Надела ја опиша целта „20/20“ како што вклучува 20% годишен раст на приходите и 20% проширување на оперативните приходи за фискалната 2022-ра година и пошироко.

За 2022-ра година, „Microsoft“ заврши со вкупен раст од 18% и раст на оперативните приходи од 19%, потсетува и „CNBC“ и додава:

„Надела го користи терминот „Microsoft +“ за да ги опише производите што се соочуваат со потрошувачите. Тој, исто така, рече дека главниот двигател на растот е „Microsoft Cloud“, термин кој се однесува на широк спектар на производи наменети за комерцијални клиенти, вклучувајќи го јавниот облак „Azure“ (кој се натпреварува со веб-услугите на „Amazon“ и „Google Cloud“), парчиња софтвер за „Microsoft 365“ продуктивноста и делови од „LinkedIn“.

„Наш приоритет е да одржиме раст над пазарот за да го зголемиме водството пред „Google“ и да го намалиме јазот со „AWS“, напиша Надела.

Предметната вест доаѓа од документите во тужбата поднесена од Федералната трговска комисија, која се обидува да го блокира купувањето на издавачот на игри „Activision“. Вредноста е 68,7 милијарди долари и може да стане најголемата зделка во историјата на индустријата за игри.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП