8 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИОблакот и рекламирањето го водат „Amazon“ на патот кон профитот

Облакот и рекламирањето го водат „Amazon“ на патот кон профитот

Иако основниот бизнис за е-трговија на „Amazon“ се мачеше, компанијата успеа да го достигне резултатот благодарение на силните перформанси на другите клучни поделби.

Во првите три месеци од годината, јавува „ВВС“, продажбата на интернет била непроменета во однос на истиот период во 2022-ра година.

Профитот на „Amazon“ исто така скока, што е знак дека настојувањето на компанијата да ги намали трошоците почнува да дава резултати.

„Има многу да се посакува од нашите тимови кои работат за клиенти, особено во неизвесна економија“, коментира извршниот директор Енди Џеси.

Онлајн продажбата на „Amazon“ беше слаба бидејќи купувачите се вратија во продавниците со тули и малтер и ги затегнаа буџетите како одговор на зголемените животни трошоци од пандемијата.

Загриженоста за економијата влијае и на бизнисот на „Amazon“ бидејќи компаниите стануваат повнимателни во однос на трошењето.

Откако го презеде кормилото минатата година, Џеси го турна технолошкиот гигант да ја подобри својата крајна линија, отфрлајќи некои активности како што се фитнес-одделот „Halo“, неговите планови да се прошири на пазарот на недвижности. На тоа се додава и кратењето на илјадници работни места. Од март минатата година бројот на вработени во компанијата е намален за 10% – само од крајот на минатата година отпуштени се над 75.000 вработени.

Главниот аналитичар на „Insider Intelligence“, Ендрју Липсман, истакнува дека можеби овие мерки почнуваат да даваат резултати.

„За прв пат по неколку квартали, „Amazon“ конечно може да има ветер во едрата“, рече тој.

Приходите во единицата за рекламирање на „Amazon“ скокнаа за 23% од минатата година, додека продажбата на веб-услугите на „Amazon“, долго време главниот двигател на профитот на компанијата, се зголеми за 16%.

Вкупните продажби се зголемија за 9% до 127,4 милијарди долари во периодот јануари-март – споредливо со растот на крајот на минатата година. Сепак, ова претставува огромен пад на растот од пандемијата, кога продажбата се зголеми за повеќе од 40% во некои квартали.

Сепак, резултатите на „Amazon“ беа подобри отколку што очекуваа многу аналитичари. На крајот, профитот на компанијата скокна на 3,2 милијарди долари, во споредба со загубата од 3,8 милијарди долари во истиот квартал од минатата година.

„Компанијата „Amazon“ го направи она што требаше да го направи во првиот квартал, менувајќи ги, или барем запирајќи ги, најлошите надолни трендови во нејзиниот раст“, ​​додаде Липсман.

Акциите на компанијата првично пораснаа за повеќе од 7% во после-пазарното тргување. Но, тие потоа изгубија динамика откако менаџментот ги предупреди аналитичарите дека бизнисите и понатаму се внимателни во трошењето на облак услуги.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП