Поради инфлацијата, пиварите во Велика Британија почнаа да го намалуваат процентот на алкохол во пивото, а притоа да ја задржат цената иста.
Компанијата „Greene King“, голем британски производител на пиво и сопственик на синџир пабови, го намали процентот на алкохол во своето популарно пиво „Old Speckled Hen“ од пет отсто на 4,8 отсто, изјави портпаролот на компанијата за Си-Ен-Ен.
Најстариот британски производител на пиво „Shepherd Name“ беше принуден на овој чекор во март, кога го намали процентот на алкохол во пивата „Spitfire“ – од 4,5 проценти на 4,2 проценти и „Bishop’s Finger“ – од 5,4 проценти на 5,2 проценти. проценти, изјави нивниот портпарол.
На овој начин компаниите реагираат на поскапувањето на суровините, енергијата и трошоците за пакување, без да се менуваат цените или количината на напитокот од хмељ.
„Пиварите се соочија со зголемување на цените во текот на изминатите две години и делумно ги апсорбираа зголемените трошоци за да избегнат клиентите да платат за нив преку повисоки цени на пивото“, рече Ема Мекларкин, шеф на Британската асоцијација за пиво и пабови.
Инфлацијата на потрошувачките цени во Велика Британија во април достигна 8,7 отсто, потсетува CNN.