7 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Chevrolet“ престанува да произведува два модели, но тука не е крајот

„Chevrolet“ престанува да произведува два модели, но тука не е крајот

Американскиот концерн „General Motors“ постепено ќе го стопира производството на електрични возила „Bolt EV“ и „Bolt EUV“, но извршната директорка на корпорацијата Мери Бара навести дека приказната со „Bolt“ нема да заврши тука.

„Chevrolet Bolt EV“ дебитираше во 2016-та година во формат „висок хечбек“, и иако овој сегмент не е многу популарен, моделот беше добро прифатен поради добрата вредност за парите и поминатата километража со едно полнење во тоа време. Во 2019-та година, „Bolt EV“ беше надграден, зголемувајќи го опсегот од 383 на 417 km (во циклусот „EPA“).

Следеше уште едно ажурирање две години подоцна, кога беше објавен кросоверот „Bolt EUV“, кој е технички идентичен. Сепак, „GM“ беше принуден да ги повлече сите верзии на „Bolt“ поради неисправна батерија на „LG“ и ризик од спонтано согорување. Ова доведе и до запирање на продажбата, а во медиумите се појавија тврдења дека моделот нема да се врати, бидејќи „GM“ работи на третата генерација електрични возила, додека „Bolt EV“ и „Bolt EUV“ припаѓаат на втората.

Тие гласини се покажаа како лажни и во април 2022-ра година, „GM“ го продолжи производството на „Bolt EV“ и „Bolt EUV“ во фабриката во Мичиген. Таа година, семејството ја постигна најдобрата продажба во својата историја со 38.120 примероци во САД, што е за 53,5% повеќе од 2021-ва година. На „Bolt“ му оди уште подобро оваа година со 19.700 продадени единици во првиот квартал, но тоа се должи и на големиот попусти (околу 5.000 долари) – „Bolt EV“ сега чини 26.500 долари во САД, а „Bolt EUV“ чини 27.800 долари.

Гласините велат дека „GM“ ги продава „Bolt EV“ и „Bolt EUV“ по цена блиску до нивната цена или дури и со загуба, но оваа информација не може да се потврди. Во секој случај, и покрај растечката продажба, „GM“ ги предупреди дилерите минатата пролет за претстојниот крај на производството на „Bolt EV“ и „Bolt EUV“ и потребата да престанат да примаат нарачки до летото, а последните примероци излегуваат од производната лента во третата квартал од оваа година или малку подоцна.

Избрзаното излегување на „Bolt“ од пазарот се должи на фактот што продажбата на компактниот кросовер „Chevrolet Equinox EV“ треба да започне следната есен – ова е веќе трета генерација електричното возило, базирано на модуларната платформа „Ultium“, која е многу понапредна и поекономична ефективно од платформата „BEV II“ што ги напојува „Bolt EV“ и „Bolt EUV“. Основниот „Equinox EV“ ќе чини околу 30.000, што е помалку од основниот „Bolt EV“ без попусти.

Сепак, приказната за моделот очигледно нема да заврши. Во едно интервју, извршната директорка на „GM“ Мери Бара рече дека „Bolt“ е многу важен модел за корпорацијата и има многу фанови. Самата Мери Бара го вози „Bolt“, но тој модел мора да се прекине бидејќи неговата платформа „BEV II“ е застарена и отстапува место за новата архитектура „Ultium“.

Во суштина, ова значи дека на „Bolt“ му треба промена на платформата и би можел да се врати за неколку години како евтин електричен автомобил од следната генерација. Според тоа, тој ќе биде и најевтиниот модел на „GM“ само со електрична енергија.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП