19 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИНамалувањето на трошоците на „Gap“ почна да дава резултати

Намалувањето на трошоците на „Gap“ почна да дава резултати

„Gap“ објави подобри од очекуваните резултати за првиот квартал, покажувајќи дека мерките за намалување на трошоците на трговецот на мало водат кон подобрување на деловните перформанси, пишува „Bloomberg“.

Бруто маржата за периодот дојде над просечната прогноза на аналитичарите, додека приспособената добивка по акција беше мала, но сепак подобра од очекуваната загуба. Подобрувањето делумно се должи на пониските трошоци за превоз и помалите попусти, велат од компанијата. Покрај тоа, „Gap“ го намали бројот на вработени и ги намали трошоците.

Цената на акциите на гигантот порасна за 16% во тргувањето по работното време во Њујорк.

Споредливите приходи од продажба, сепак, се намалија за 3% во четирите марки на „Gap“ заедно. Ова најмногу се должи на големите падови во „Banana Republic“ и „Athleta“, додека „Old Navy“ забележа благ пад, а „Gap“ забележа пораст од 1%. Резултатите сугерираат дека „Gap“ ќе треба да направи повеќе од мерки за намалување на трошоците за да ги позиционира своите брендови за долгорочен раст.

„Продолжуваме да ги преземаме неопходните активности за да ги поттикнеме клучните промени во „Gap“ што нè враќа на вистинскиот пат за да обезбедиме постојани резултати на долг рок“, коментира привремениот извршен директор Боб Мартин.

Мартин служеше на оваа позиција на привремена основа речиси една година. Компанијата соопшти дека продолжува да бара нов извршен директор и со нетрпение го очекува „времето кога ќе го објавиме следниот лидер на оваа голема компанија“.

За периодот до 29-ти април, акциите на „Gap“ паднаа за 27%, втор по ред пад по четири четвртини двоцифрени добивки. Ова е уште еден позитивен знак за инвеститорите со оглед на претходните проблеми на компанијата со прекумерен залиха.

За тековниот квартал, „Gap“ очекува нејзиниот нето приход од продажба да се намали за среден до висок едноцифрен процент, делумно поради продажбата на „Gap China“ претходно оваа година. Единицата генерираше 60 милиони долари приходи од продажба во истиот период во 2022-ра година, што сега е поврзано со понеповолни споредби од година во година. За целата година, „Gap“ предвидува пад на нето приходите од продажба од низок до среден едноцифрен процент, како и континуирано подобрување на маржата.

Во април компанијата соопшти дека ќе укине околу 1.800 работни места, а одлуката е дел од поголем план за реструктуирање кој се очекува да ги намали годишните трошоци за околу 300 милиони долари.

Резултатите на „Gap“ ги следеа оние на другите големи американски трговци на мода, вклучувајќи ги „Urban Outfitters“, „Kohl’s“ и „Abercrombie & Fitch“, кои оваа недела објавија резултати кои генерално ги надминаа очекувањата. Инвеститорите се оптимисти за подобрување на профитабилноста во индустријата и покрај нискиот или негативниот раст на приходите од продажба.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП