14 јуни, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПриходите на „Xiaomi“ паѓаат за 19% поради се потешкиот пазар на смартфони

Приходите на „Xiaomi“ паѓаат за 19% поради се потешкиот пазар на смартфони

Кварталните приходи на „Xiaomi“ се намалија за 19%, како одраз на намалената побарувачка за електроника и интернет уреди во сè уште нецелосно закрепната кинеска економија, објави „Bloomberg“.

Продажбата опадна во сите бизниси, предводена од 24% пад на приходите од паметни телефони и пад од 28% на меѓународно ниво. Тоа ја засени подобрата од очекуваната добивка за кварталот, која беше поддржана од намалувањето на трошоците и големиот еднократен ефект од вредноста на нејзините инвестиции.

„Xiaomi“ е во средината на трансформација која бара капитал, која коосновачот и претседател Леи Јун ја нарече неговиот последен голем потфат: да стане играч на пазарот на електрични возила. Компанијата, најпозната по екстремно ниските профитни маржи на паметни телефони со високи спецификации, сака да влезе во преполната индустрија за електрични возила и инвестираше значително време и пари во проектот.

За да ги компензира потребните сериозни инвестиции, „Xiaomi“ се обидува да ги ограничи трошоците, вклучително и за маркетинг. Неговата нето добивка беше 4,2 милијарди јуани (596 милијарди долари) во кварталот до крајот на март. Приходите од 59,5 милијарди јуани се над просечната прогноза од 58,8 милијарди јуани за истиот период.

За да го одржи притисокот во секторот на електрични автомобили, за кој ќе бидат потребни години да се исплати, компанијата мора да се потпре на традиционалните бизниси со електроника за широка потрошувачка и онлајн услуги, кои се тешко погодени од економското забавување на Кина. Двоцифрениот пад на глобалниот пазар на паметни телефони допрва треба да стапи целосно на сила, а најновите податоци на „IDC“ покажуваат пад од 23,5% на испораките на телефони „Xiaomi“ во првиот квартал.

„Од сите продавачи кои страдаат за време на оваа тешка економска клима, „Xiaomi“ се соочува со најголемиот дел. Акциите се највисоки за „Xiaomi“ во речиси сите региони. „Xiaomi“ исто така го загуби лидерството на индискиот пазар, што мора да биде доста болно за компанијата“, рече Набила Попал, истражувачки директор во тимот на „IDC Worldwide Tracker“.

Гигантот лансираше нов предводник „Xiaomi 13 Pro“ во февруари, по што брзо следеше „Xiaomi 13 Ultra“ за 6.499 јуани пред еден месец. Двата телефони ги имаат „Leica Camera“ и најлуксузните 1-инчни сензори за слика на „Sony Group“, што ја истакнува надградбата на премиум линијата на „Xiaomi“. Компанијата, како и другите на пазарот, се обидува да измери кога ќе се коригира проблемот со прекумерната понуда.

„Сите се загрижени кога точно ќе се сврти плимата и сакаат да бидат првите што ќе го возат бранот на закрепнување. Сепак, ова е тешка ситуација. Секој што ќе скокне премногу рано ќе се удави во вишок залихи“, коментира Попал.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП