23 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПознатиот „Бекутан“ на компанијата „Алкалоид“ прослави 45 години постоење

Познатиот „Бекутан“ на компанијата „Алкалоид“ прослави 45 години постоење

Брендот „Бекутан“ на компанијата „Алкалоид“, прослави 45 години постоење. Генералниот директор и претседател на Управниот одбор на „Алкалоид“, Живко Мукаетов кажа дека од 1978 година до денеска, произведени се околу 60 милиони теглички со кремот „Бекутан“. Педијатарот Марина Поп-Лазарова се заблагодари на компанијата за квалитетот, безбедноста, традицијата – додавајќи дека од непроценлива важност е нивната секојдневна примена при грижа за децата. Од годинава, со секој продаден продукт од течната линија на „Бекутан“, дел од средствата ќе бидат донација за СОС Детско село. Мукаетов обраќајки се како родител, посочи дека линијата „Бекутан“ се продукти со кои растел тој и неговата сестра, како и неговите деца.

„Сакам да ви се обратам, но не како менаџер на компанијата ‘Алкалоид’ туку како човек кој е родител, татко на четири деца. Да се биде родител е веројатно една од најважните и најодговорни работи кои можат да му се случат на човек во животот. Тоа е посветеност, секојдневно живеење со некој што покрај вас расте и се развива, а треба да порасне во здрава личност, што знаеме дека во денешното општество не е едноставно да се постигне. Од многу непроспиени ноќи, до изборот која да биде храната која нашите најмили ќе ја добијат, што да бидат суплементите, па секако и што да биде козметиката кое едно бебе ќе ја добие, моите родители во она време го користеа кремот ‘Бекутан’, јас и мојата сестра исто така. Денеска јас како родител заедно со мојата сопруга и децата го користиме ‘Бекутан’ преку многу форми на портфолиото, на производите кои ги има. За ваша информација, од март 1978 година, до денеска, откако постои кремчето ‘Бекутан’, произведени се околу 60 милиони теглички. Тоа е уште еден доказ за квалитетот, традицијата, доказ дека е тоа производ на кој може да му се верува. Генерации, не само во Македнија, туку и во регионот, израснаа со овој бренд. Можеме да се пофалиме дека брендот континуирано расте. Нашите најмили живеат во свој сопствен свет, ние сме тука да им помогнеме, да им го разубавиме тој свет и да застанеме зад нив. Како што ние стоиме зад нив, така треба да бидеме благодарни, што го имаме овој бренд. Среќни сме што сите ние сме дел од брендот ‘Бекутан’.

Педијатарот Марина Поп-Лазарова, посочи дека како доктор, „Бекутан“ секогаш ѝ е партнер кога во прашање се децата.

„Секогаш кога правиме анализа на повеќедецениската соработка и партнерство со ‘Бекутан’, не можам, а да не кажам дека кога ќе се спомене овој бренд, асоцира на традиција, квалитет, безбедност, сигурност, ефикасност. Асоцира на иновативност. Грижата за децата е наш заеднички фокус. Многу често имаме прилика да видиме колкави грижи можат да бидат ситуации како затнато носе, грчеви во стомачето, состојби каде децата имаат иритација на кожата како пеленската регија. Секогаш кога зборуваме за вакви ситуации, за портфолиото на ‘Бекутан’, ефикасно користат за решавање на заедничките проблеми“, рече Марина Поп-Лазарова.

Годинава одреден процент од продажбата на течната линија, на колекцијата „Бекутан“ ќе се донира на СОС Детско село.

„Грижата за децата нѐ спои со СОС Детско село. ‘Бекутан’ најдобро и најквалитетно се грижи за нашите најмили – децата, а СОС Детско село веќе 22 години гради семејства за секое дете да расте со љубов и со припадност на одредено семејство. За нас е важно потрошувачите на ‘Бекутан’ да знаат за нашата поврзаност. Со оваа кампања и потрошувачите се дел од грижата за децата“, рече Силвија Браевиќ, претставник на СОС Детско село.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП