6 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИИнфлацијата испраќа повеќе клиенти во „McDonald’s“

Инфлацијата испраќа повеќе клиенти во „McDonald’s“

Продажбата и профитот на американскиот ланец ресторани за брза храна „McDonald’s Corp.“ за првиот квартал ги надмина прогнозите на аналитичарите.

Тоа е уште еден знак дека ланецот привлекува клиенти во услови на постојано висока инфлација и повисоки цени на менито.

Клучната мерка за споредлива продажба порасна за речиси 13%, посилна од просечната прогноза од 8,2% меѓу аналитичарите анкетирани од „Bloomberg“. Резултатите во САД, исто така, малку ги надминаа прогнозите за овој индикатор, при што споредливиот процент на ресторани исто така се зголемува.

Заработката за кварталот, без одредени ставки, беше 2,63 долари по акција, исто така над проценките.

„Во услови на предизвикувачко опкружување, побарувачката на клиентите за брендот „McDonald’s“ останува силна“, рече извршниот директор Крис Кемпчински во изјавата придружена со резултатите.

Акцијата се зголеми за 11% од година до датумот до затворањето во понеделникот, надминувајќи го широкиот S&P 500.

Резултатите ја покажуваат издржливоста на бизнисот на „McDonald’s“, како и на другите американски ресторани за брза храна, наспроти позадината на високата инфлација кај основните производи, вклучително и храната. „McDonald’s“ соопшти дека има корист од „стратешкото зголемување на цените на менито“ во САД, како и од растот на дигиталната продажба и испорака.

На компанијата се гледа како на поволна опција за јадење во време на економска несигурност, при што потрошувачите се свртуваат кон ресторани за брза храна од конкурентите со повисоки цени. Споредливите продажби ги надминаа проценките во сите географски области, со силни резултати во Јапонија, Австралија, Канада, Франција, Германија и Велика Британија. Повеќе од половина од приходите на синџирот доаѓаат од меѓународните пазари.

Трошоците за реструктуирање ја намалија заработката за 18 центи по акција, или 180 милиони долари. Во обид да ги намали трошоците, компанијата на почетокот на оваа година најави реструктуирање кое вклучуваше отпуштање на стотици вработени.

„McDonald’s“, исто така, ги намали платите на некои корпоративни вработени.

Кемпчински рече дека резултатите покажуваат дека стратегијата на компанијата се исплати, додавајќи дека компанијата гледа „значително подобрување во задоволството на клиентите ширум светот“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП