2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Puma“ очекува помали приходи од продажба за кварталот

„Puma“ очекува помали приходи од продажба за кварталот

Германскиот производител на спортски производи „Puma“ соопшти дека очекува неговиот приход од продажба во вториот квартал да порасне за низок до среден едноцифрен процент. Тоа беше под својата цел за годината и беше поттикнато од високите нивоа на залихи и континуираните предизвици на пазарот.

Компанијата соопшти дека очекува профитот и маржите да бидат под поголем притисок во првата половина од годината во споредба со втората половина. Понатаму се додава дека ефектот од продажбата, промотивните активности и цените на суровините ќе продолжи да тежи врз профитабилноста во текот на годината.

Како и другите потрошувачки брендови и трговци на мало, вклучувајќи ги ривалите „Adidas“ и „Nike“, „Puma“ е фокусирана на ослободување од вишокот залихи бидејќи побарувачката забавува. Ова врши притисок врз маргините во секторот за спортски производи.

Приходите на „Puma“ се зголемија на 2,19 милијарди евра во првиот квартал. За споредба, во истиот период од 2022-ра година сумата достигна 1,91 милијарда евра. Сегашниот резултат успеа да ја надмине просечната прогноза на аналитичарите анкетирани од „Refinitiv Eikon“, кои очекуваа 2,15 милијарди долари.

Компанијата рече дека нејзиниот силен раст ширум светот, вклучително и во Кина, Хонг Конг, Макао и Тајван, помогнал да се компензираат послабите перформанси на американскиот пазар, каде што има проблем со пренатрупаноста.

„Puma“ ја потврди својата целогодишна прогноза за раст на приходите прилагоден според валутата, кој очекува да биде високоцифрен. Потврдена е и прогнозата за оперативна добивка – меѓу 590 милиони и 670 милиони евра.

Извршниот директор Арне Фрунт се обидува да ја зголеми профитабилноста на „Puma“ со фокусирање на активности директно до потрошувачите, како и продавање поскапи производи за фудбал, кошарка и трчање, особено во САД, пишува „Bloomberg“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП