29 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИНовиот извештај на „AT&T“ ја намали цената на акциите

Новиот извештај на „AT&T“ ја намали цената на акциите

„AT&T“ ги пропушти проценките за својот бесплатен готовински тек во првиот квартал и додаде помалку претплатници отколку една година порано. Сето ова сигнализираше поголема конкуренција на пазарот и доведе до пад на цените на акциите во секторот, пишува „Bloomberg“.

Слободниот готовински тек достигна 1 милијарда долари за тој период, објави мобилниот оператор со седиште во Далас. Сумата беше значително помала од 3,02 милијарди долари што ја очекуваше Волстрит и е околу 6% од 16 милијарди долари што компанијата ги очекува за оваа година.

Таа дивергенција повторно ја разгорува загриженоста дека „AT&T“ не се справува добро со високите трошоци за залихи, изградбата на мрежата и послабите придонеси од заедничкото вложување „DirecTV“. Компанијата соопшти дека очекува повисоки нивоа на слободен готовински тек во втората половина од годината и дека е на пат да ја исполни или надмине својата годишна цел.

Цената на акциите на „AT&T“ падна за речиси 6% во почетокот на тргувањето, што влијаеше на другите телекомуникациски играчи. Кај „Verizon Communications“ и „T-Mobile US“, падот беше околу 2%.

Наспроти позадината на упорно високата инфлација и зголемените каматни стапки, потрошувачите не се толку подготвени да трошат повеќе пари за 5G услуги и широкопојасна конекција. „AT&T“ додаде 424.000 месечни претплатници во првиот квартал. Иако таа метрика ги надмина прогнозите на аналитичарите од 400.556 претплатници, бројот е намален за 40% во однос на почетокот на оваа година. Случувањата предизвикуваат стравувања дека индустријата би можела да се движи кон забавување на постпандемискиот бум.

Откако се откачи од „WarnerMedia“ пред една година, „AT&T“ се фокусираше на поврзување, конкретно проширување на својата 5G и оптички мрежа. Деловниот промет и повисоките нивоа на капитални трошоци придонесоа за изненадувачкиот пад на слободниот готовински тек во минатата година.

Компанијата продолжува да се обидува да ги убеди потрошувачите да се префрлат на побрзи интернет услуги со оптички влакна, а во овој сегмент привлече 272.000 луѓе во првиот квартал, додека изгуби 23.000 претплатници на широкопојасните услуги. Но, и тоа е под 289.000 клиенти додадени на „AT&T“ во истиот период од минатата година. Компанијата соопшти дека сè уште е на пат да ја помине границата од 30 милиони домаќинства и бизниси со поврзување со оптички влакна до крајот на 2025-та година.

Со исклучок на одредени ставки, „AT&T“ објави заработка од 60 центи по акција од 30,1 милијарди долари од продажба. Аналитичарите очекуваа 59 центи по акција и 30,3 милијарди долари приход.

Капиталните инвестиции за првиот квартал достигнаа 6,4 милијарди долари

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП