6 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Heineken“: Расте бизнисот во Европа, но заостанува во Азија

„Heineken“: Расте бизнисот во Европа, но заостанува во Азија

Резултатите од првиот квартал на „Heineken“ беа поддржани од потрошувачите на пиво во Европа, иако инфлацијата се задржа на многу клучни пазари, што помогна да се неутрализираат послабите перформанси во азиско-пацифичкиот регион и Нигерија.

Акциите на вториот по големина производител на пиво во светот пораснаа за 4% во средата, откако компанијата рече дека потрошувачите во Европа сè уште прифаќаат повисоки цени за нејзините производи, кои го вклучуваат нејзиниот истоимениот бренд, како и повеќе премиум понуди како „Birra Moretti“, „Beavertown“ и „El Aguila“.

Вкупните количини паднаа за 3% на органска основа во кварталот што заврши во март, пропуштајќи ги очекувањата на аналитичарите за просечен пад од 1,04%. Кварталот беше тежок во Виетнам и Нигерија, но инвеститорите беа подготвени за тоа.

„Heineken“ ја задржа својата прогноза за приспособена оперативна добивка, која очекува органски да расте со средно до високо едноцифрена стапка оваа година, дури и кога извршниот директор Долф ван ден Бринк предупреди на проблематичната побарувачка на потрошувачите за производите на компанијата.

Резултатите на производителот на „Amstel“ нудат потенцијално мешани прогнози за пиварите. Со оглед на тоа што повисоките трошоци за суровините тежат на маржите, многу компании во секторот прибегнаа кон зголемување на цените. Ова, во комбинација со повисоките трошоци за живот, создава особено предизвикувачка средина за индустријата.

Во текот на кварталот, „Heineken“ изврши откуп на акции од 1 милијарда евра.

Во исто време, компанијата предупреди на ризикот од национализација на нејзините операции во Русија, откако продажбата на бизнисот таму е попречена од честите промени во регулативата во Русија.

„Heineken“ соопшти дека поднела барање за одобрување на руските власти за пренос на сопственоста на нејзиниот бизнис во Русија.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП