20 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИАналитичарите значително ја намалија проценката за приходите од реклами на Твитер оваа...

Аналитичарите значително ја намалија проценката за приходите од реклами на Твитер оваа година

Приходите од рекламирање на Твитер се очекува да достигнат 2,98 милијарди долари (2,73 милијарди евра) оваа година, според аналитичарите на Insider Intelligence. Тоа е за околу 37 отсто помалку од проценката од октомври минатата година, кога се очекуваше приходите од реклами да бидат 4,74 милијарди долари (4,34 милијарди евра).

Првичната проценка на овогодинешните приходи од реклами беше направена од Insider Intelligence непосредно пред милијардерот Илон Маск да го преземе Твитер, кој управува со истоимената социјална мрежа.

„Најголемиот проблем со рекламирањето на Твитер е тоа што огласувачите не му веруваат на Маск“, вели Јасмин Енберг, главен аналитичар во Инсајдер Интелиџенс. За да ја врати довербата на огласувачите и рекламните долари, Твитер мора да го одвои личниот бренд на Маск од имиџот на компанијата, рече Енберг, пренесува француската новинска агенција АФП.

Во среде бурното преземање на Твитер од Маск, неколку големи огласувачи веќе ги прекинаа своите активности на платформата откако основачот на Тесла ги олабави условите за умереност на содржината на социјалната мрежа и отпушти повеќе од 7.000 вработени. Откако Маск го презеде Твитер на 27 октомври, 14 од 30-те најдобри огласувачи на Twitter го прекинаа рекламирањето, според јануарските податоци на Pathmatics.

Во исто време, Insider Intelligence проценува дека напорите на Маск да воспостави услуга за претплата „нема да го компензираат изгубениот приход од рекламирање“.

Истовремено, тие предвидуваат дека просечното време што корисниците на Твитер дневно го поминуваат на социјалната мрежа ќе се намали за две минути до 34 минути. Во меѓувреме, корисниците на ТикТок поминуваат во просек речиси еден час дневно онлајн.

Insider Intelligence го припишува падот на користењето на ширењето на содржина со омраза и технички грешки на социјалната мрежа. „Ангажманот на Твитер е сè уште многу зависен од циклусот на вести“, рече Енгберг. „Сагата за преземање предизвика зголемување на времето поминато на платформата минатата година, кое сега исчезна бидејќи корисниците изгубија интерес за испадите на Маск“, објасни таа.

Маск го купи Твитер за 44 милијарди долари, иако оттогаш ја преполови вредноста на компанијата, наведува АФП.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП