28 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИБумот на луксузни стоки ја доведе вредноста на „Hermes“ над 200 милијарди...

Бумот на луксузни стоки ја доведе вредноста на „Hermes“ над 200 милијарди евра

Пазарната капитализација на францускиот производител на иконските луксузни чанти „Birkin“, „Hermes International“ достигна 200 милијарди евра за прв пат, надминувајќи го швајцарскиот производител на лекови „Novartis“, објави „Bloomberg“.

Акциите пораснаа заедно со другите во секторот на луксузни стоки оваа година бидејќи инвеститорите велат дека секторот е способен да издржи економско забавување, особено затоа што закрепнувањето на Кина по Ковид-19, исто така, ја врати побарувачката за дизајнерски стоки. Од почетокот на 2023-та година, акциите на „Hermes“ поскапеа за околу 30%.

Компанијата сега е осма највредна компанија во паневропскиот берзански индекс „Stoxx 600“. Таа е втора во сегментот на луксузни стоки, надмината само од француската „LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton“, која е лидер со пазарна капитализација од 420 милијарди евра.

Производителот на свилени шалови сега вреди повеќе од комбинираната вредност на голем број француски компании низ секторите, вклучувајќи ги производителот на авиони „Airbus“, производителот на автомобили „Renault“, медиумскиот конгломерат „Vivendi“, трговецот на мало „Carrefour“, банката „Societe Generale“ и телекомот „Orange“.

„Иако „Hermes“ веројатно нема да биде имун на ризикот од глобално забавување поради сè попредизвикувачкото макро опкружување, очекуваме неговиот уникатен бизнис модел предводен од понудата да ги поттикне неговите континуирани подобри перформанси“, велат аналитичарите во белешката на „UBS Group“ претходно во неделата.

Дури и во самиот сегмент на луксуз, според некои аналитичари, „Hermes“ е во своја категорија кога станува збор за цените. Побарувачката за нејзините чанти обично го надминува производствениот капацитет, иако цените започнуваат од 8.000 евра за најпопуларните модели. Многу чанти исто така се препродаваат за значително повисоки количини.

Како дел од напорите за зајакнување на производството, „Hermes“ ќе отвори нова фабрика за производство на кожа во Лувие, северозападна Франција.

Во меѓувреме, аналитичарите се премногу зафатени со ревидирање на нивните ценовни цели за „Hermes“ пред резултатите на компанијата во првиот квартал на 14-ти април. Повеќето очекуваат производителот да го потврди бескрајниот апетит за парфеми, чанти и свилени марами кај богатите купувачи во Азија и ширум светот.

Но, „Hermes“ е само една од неколкуте европски компании кои имаат корист од бумот на продажбата на луксузни стоки, а од тоа имаат и британската „Burberry Group“ и германската „Hugo Boss“.

Напливот на луксузни акции го направи Париз водечка европска берза, надминувајќи го Лондон, а јазот меѓу двата главни града се зголеми оваа година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП