25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИЗошто „Berkshire“ на Ворен Бафет инвестираше во „Paramount“?

Зошто „Berkshire“ на Ворен Бафет инвестираше во „Paramount“?

Во американската медиумска групација „Paramount Global“, големите инвестиции во бизнисот со стриминг очигледно вршат притисок врз профитот. Затоа извршниот директор Боб Беикиш сака значително да ја подобри профитабилноста со реструктуирање на поделбата.

Кога станува збор за холдинзите на „Berkshire Hathaway“, конгломератот управуван од инвестициската легенда Ворен Бафет, вниманието обично е насочено кон големите компании како „Apple“, „Bank of America“, „Chevron“ и „Coca-Cola“. Сепак, една мала компанија неодамна предизвика возбуда откако „Berkshire“ го зголеми својот удел во „Paramount Global“ за 2,4 милиони акции во четвртиот квартал. Очигледно, на Бафет и на неговите колеги им се допаѓа преструктуирањето во „Paramount“. Со своите 15,4%, „Berkshire“ веќе е најголемиот акционер во американската медиумска групација, пишува францускиот аналитичар Едмунд Хајд од „BNP Paribas“.

„Paramount“ е еден од водечките светски конгломерати за медиуми, стриминг и забава. Создаден е во 2019-та година со спојување на „CBS Corporation“ и „Viacom“, пред да го промени своето име во „Paramount Global“ во февруари 2022-ра година. Неговото портфолио ја вклучува телевизиската и радио мрежата „CBS“, компанијата за филмска продукција „Paramount Pictures“, која повторно го објави блокбастерот „Top Gun: Maverick““, „Nickelodeon“, „MTV“ и стриминг провајдерот „Paramount+“.

Во 2022-ра година, приходите на групацијата се зголемија за 5% до 30,2 милијарди долари. Вистина е дека приходите од телевизиските серии паднаа за 4% на 21,7 милијарди долари поради падот на приходите од реклами, а со тоа претставува 72 отсто од приходите на групата. Сепак, ова беше целосно компензирано со силниот раст на стриминг до 4,9 милијарди долари и во филмскиот бизнис до 3,7 милијарди долари.

Сепак, главно поради големите инвестиции во секторот за стриминг, прилагодената заработка пред камата, даноци, амортизација и амортизација (Ebitda) падна за 26% на 3,3 милијарди долари.

Од друга страна, охрабрувачки е тоа што бројот на клиенти на „Paramount+“ се зголеми за рекордни 9,9 милиони во четвртиот квартал и ја заврши годината на околу 56 милиони. Кога во средината на февруари беа претставени бројките за 2022-ра година, извршниот директор Боб Беикиш во неколку наврати нагласи дека тековната година ќе го одбележи врвот на инвестициите во „Paramount+“ и покажа како има намера да обезбеди значителен раст на добивката на групацијата во 2024-та година.

Прв во плановите е „Paramount+“. Групата планира да интегрира програмирање на кабелска мрежа „Showtime“ во „Paramount+“ во третиот квартал и да ја преименува услугата „Paramount+“ во „Showtime“ во САД. Ова ќе им овозможи на клиентите пристап до сите содржини на „Paramount+“ и „Showtime“, како што се филмови, спортови во живо и настани. Во исто време, цената ќе биде зголемена од 9,99 долари на 11,99 долари. Дополнително, цената на почетната претплата без „Showtime“ ќе се зголеми од 4,99 долари на 5,99 долари. Во странство, бизнисот со стриминг ќе се развива главно преку соработка, како неодамна во Велика Британија со мобилната компанија „Three“.

Се очекува спојувањето во САД значително да ги намали трошоците за содржина, т.е. филмови и емисии, и поврзани трошоци за рекламирање.

„Едноставно кажано, една услуга значи помалку содржина за привлекување и задржување клиенти од две независни услуги“, рече главниот финансиски директор Навин Чопра.

Беикиш очекува и рекламниот бизнис во САД да закрепне во втората половина на 2023-та година. Бизнисот во странство, сепак, останува слаб, а закрепнувањето таму исто така ќе биде послабо, рече тој.

„Извршувањето на нашиот план за 2023-та година ќе ја постави основата за враќање на значителен раст на приходите во 2024-ра година“, рече Беикиш. Аналитичарите прогнозираат дека иако заработката по акција ќе падне на 0,93 долари оваа година, во 2024-та година се очекува да се искачи на 1,71 долари, што ќе биде точно на нивото од 2022-ра година.

Дали Бафет ќе ужива во оваа инвестиција во наредните месеци зависи од тоа дали нема рецесија во САД и дали сè со реструктуирањето на „Paramount+“ оди без проблеми.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП