20 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„L'Oréal“ го купува луксузниот бренд за козметика „Aesop“ за над 2,5 милијарди...

„L’Oréal“ го купува луксузниот бренд за козметика „Aesop“ за над 2,5 милијарди долари

Францускиот козметички гигант „L’Oréal“ се согласи да го купи луксузниот козметички бренд „Aesop“, кој беше основан во Мелбурн пред да развие посветени следбеници. Цената на трансакцијата е 2,53 милијарди долари, пренесува „Bloomberg“.

Договорот, кој се очекува да се затвори во третиот квартал, ги завршува месечните преговори за средството. Други компании, вклучително и приватната компанија „Permira“ и кинеската инвестициска компанија „Primavera Capital“, исто така изразија интерес за купување на удел во австралискиот бренд во сопственост на бразилската „Natura & Co.“, изјавија за „Bloomberg“ минатиот месец извори запознаени со ова прашање.

Договорот ќе му помогне на бразилскиот козметички гигант „Natura“ да го намали товарот на долгот и да се фокусира на реструктуирање на другите негови бизниси. Позната по својата природна козметика со етички извори, „Natura“ со седиште во Сао Паоло се соочува со тешки времиња обидувајќи се да се прошири на глобално ниво. Сепак, проблемите предизвикани од пандемијата и руската војна во Украина доведоа до шокови предизвикани од инфлацијата.

„Со зајакната финансиска структура и разграничен биланс на состојба, „Natura & Co“, применувајќи строга финансиска дисциплина, ќе може да го изостри својот фокус на своите стратешки приоритети, особено на инвестицискиот план во Латинска Америка“, рече извршниот директор на „Natura“, Фабио Барбоса.

Приемите на американскиот депозитар на „Natura“ се зголемија за 15% во доцното тргување по објавувањето на договорот.

Бразилската компанија размислуваше за делумна или целосна продажба на „Aesop“ како дел од поширокото реструктуирање преземено од Барбоса, кој го презеде кормилото минатата година. Тој се обидува да ја поедностави структурата на компанијата и да ги намали трошоците.

Основана во 1987-ма година, „Aesop“ привлече богати следбеници со својата палета на скапи креми и лосиони за кожа, коса и тело направени од состојки како што се лист од гераниум и кора од мандарина. Од својата прва продавница на подземен паркинг на периферијата на Мелбурн во 2003-та година, компанијата се прошири на глобално ниво, вклучувајќи десетици локации во Њујорк и Лондон. „Natura“ се здоби со мнозински удел во бизнисот во 2013-та година.

Како што растеше брендот, надминувајќи ги другите бизниси на „Natura“, како што се „Avon“ и „Body Shop“, инвеститорите сè повеќе го гледаа како скапоцен камен во круната на групата. „Aesop“ објави приход од 880 милиони реали (173 милиони долари) во четвртиот квартал, што сочинува околу 8 проценти од вкупниот нето приход на „Natura“ и беше најпрофитабилниот бизнис на групацијата, велат од „Lucror Analytics“.

„„Aesop“ ги користи сите денешни нагорни трендови и „L’Oréal“ ќе помогне да се отклучи нејзиниот огромен потенцијал за раст, особено во Кина и малопродажбата при патување“, рече Николас Хиеронимус, извршен директор на „L’Oréal“.

Покрај тоа што ѝ дава шанса на „Natura“ дополнително да ги подобри операциите во нејзиниот клучен бизнис во Латинска Америка, продажбата го носи и многу потребното олеснување на долгот. Соодносот на долгот кон „EBITDA“ (заработка пред даноци, камати, амортизација и амортизација) на компанијата скокна на 3,5 пати на крајот на минатата година од 1,5 пати претходната година.

Во истражувањето на 32 домашни и странски инвеститори пред договорот, „Banco Bradesco BBI“ рече дека повеќето од нејзините клиенти очекуваат „Natura“ да ја продаде целата компанија „Aesop“ за помеѓу 2 и 2,5 милијарди долари.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП