25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИАкциите на „Next“ паднаа по предупредувањето за годината што следи

Акциите на „Next“ паднаа по предупредувањето за годината што следи

Акциите на „Next“ паднаа откако британскиот трговец на мало предупреди дека претстои предизвикувачка година и повтори дека профитот и продажбата веројатно ќе паднат во оваа година, објави „Bloomberg“.

Акциите паднаа за 9,1% во лондонското тргување, што е најголем пад во последните 6 месеци.

„Годината што претстои изгледа како да ќе биде предизвикувачка. Комбинацијата на инфлација во нашата база на трошоци и нашите највисоки продажби кои веројатно ќе се намалат е непријатна“, коментираше извршниот директор Сајмон Волфсон.

Компанијата за мода и домашни производи се смета за лидер во британската малопродажба со стотици продавници низ целата земја и успешна веб-страница. „Next“ беше еден од победниците на кризата на трошоците за живот, поради која помалите конкуренти банкротираа.

Сомнително за растот

Компанијата очекува добивка пред оданочување за наредната година од 795 милиони фунти (979 милиони фунти) заедно со пад од 1,5 отсто на продажбата по целосна цена, покажа соопштението. Според консензусната проценка на „Bloomberg“, аналитичарите очекуваа просечен профит од 806 милиони фунти.

Настапот на „Next“ неодамна е закочен, напиша Елеонор Дејни, аналитичар во „Shore Capital“, во белешката до клиентите.

„Падот на прогнозата за профит покренува прашања за долгорочните изгледи за раст на бизнисот“, вели таа.

Трговецот на мало се согласи во вторникот да го купи банкротираниот „Cath Kidston“, последниот во серијата брендови што ги додаде во своето портфолио.

Од компанијата велат дека ја искористиле „ненамерната последица“ од инвестирањето во компании за да ги додаде на својата малопродажна платформа. Трговецот на мало оствари профит од речиси 17 милиони фунти од девет инвестиции во брендови, вклучувајќи ги „JoJo Maman Bebe“, „Joules“ и „Made.com“, се вели во соопштението, додавајќи дека зделките се покажале попрофитабилни од надоместоците заработени од т.н. „Total Platform“ каде што бизнисите користат ИТ на „Next“, складирање и логистика.

Во состојба на подготвеност

„Next“ најверојатно ќе ги зголеми цените за 7% во текот на сезоната пролет-лето и за 3% за есенските и зимските артикли, соопшти компанијата во средата. Прогнозата е пониска од проценките за пораст од 8% и 6%, соодветно.

„Многу е охрабрувачки што инфлацијата на цените забавува во текот на есен-зима на многу поконтролирано нивоа, недалеку од целните каматни стапки на Банката на Англија, но сè уште не ставаме никаков оптимизам во нашата прогноза за продажба како резултат. Ќе почекаме и ќе видиме што ќе се случи“, вели Волфсон.

Најновите бројки покажуваат дека нема знаци за олеснување на кризата со трошоците за живот во Велика Британија. Британскиот малопродажен конзорциум оваа недела соопшти дека инфлацијата на цените на продавниците се забрзала на рекордни 8,9% овој месец и дека темпото допрва треба да го достигне врвот. Некои купувачи ги трошат парите само на основни работи како храна и греење, но не и на мода.

„Она што го гледаме е умерено затегнување на ременот. Инфлацијата расте побрзо од платите, така што би очекувале луѓето да ги намалат трошоците во одредени области, а тие повеќе ги намалуваат во најмалку важните области“, коментира Волфсон.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП