29 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Salesforce“ размислува за повеќе отпуштања

„Salesforce“ размислува за повеќе отпуштања

„Salesforce“ може да претрпи уште еден круг на отпуштања бидејќи компанијата продолжува да се фокусира на подобрување на профитабилноста, рече главниот оперативен директор Брајан Милхам, пренесе „Bloomberg“.

„Структурата на организацијата – ако чувствуваме дека има потреба од промени и преобликување – ќе ги направиме тие потези за да ја зголемиме ефикасноста“, рече Милхам во интервјуто. Тој додаде дека консултантската компанија „Bain & Co.“, со која „Salesforce“ работи на бизнис преглед, сè уште не ги дала своите конечни препораки.

По долгогодишно вработување и големи аквизиции, софтверската компанија повторно се фокусира на профитабилноста. Во јануари „Salesforce“ објави дека ќе отпушти 10% од својата работна сила, т.е. околу 8.000 луѓе, најголемите отпуштања досега, и ќе ги затвори канцелариите во САД. Група активистички инвеститори кои преземаа удели во компанијата сакаат трошоците дополнително да се намалат во потрага по повисоки профити и подобри маржи.

„Salesforce“ нема да биде сам во индустријата ако отпушти повеќе луѓе. „Meta Platforms“, „Amazon“ и „Twilio“ најавија повеќе рунди на големи отпуштања во последните месеци, со вкупно 21.000 работни места.

Милхам, кој се приклучи на компанијата како нејзин 13-ти вработен во 1999-та година и беше унапреден во главен оперативен директор минатата година, рече дека е фокусиран на поефикасни одделенијата за продажба и проширување и изнаоѓање нови можности за продажба, како на пример со неодамна објавените производи со вештачка интелигенција на компанијата. Тој презеде некои од оперативните и клиентските одговорности со кои претходно работеше ко-извршниот директор Брет Тејлор пред да ја напушти компанијата на почетокот на оваа година.

Компанијата со седиште во Сан Франциско, најголемиот производител на софтвер за управување со односите со клиентите, размислува за мерки, вклучително и намалување на бројот на продавачи доделени за секоја зделка, користење на продавачи од трети страни и нагласување на перформансите како месечни цели за продажба, рече Милхам. „Salesforce“, исто така, ги повикува вработените почесто да одат во канцеларија, иако не наложија да се вратат во канцеларијата. Посетите на сајтовите на компаниите значително се зголемија во последните месеци, рече тој.

„Од самиот почеток, тоа беше култура ориентирана кон перформансите. Можеби малку отстапивме од тоа за време на пандемијата бидејќи се грижевме за нашите вработени и се погриживме сите да бидат здрави“, рече Милхем. Тој додаде дека сака „Salesforce“ да има култура на перформанси и благосостојба.

Акциите скокнаа за 43% во оваа година, затворајќи на 190,06 долари во петокот во Њујорк, враќајќи ја речиси целата вредност по падот од 48% во 2022-ра година.

Инвеститорите се радуваа на почетокот на овој месец кога компанијата рече дека ќе ги достигне целите за маргина години порано од очекуваното.

„Се чувствуваме прилично добро за тоа што сме можеле да го испорачаме досега“, рече Милхам, пред да додаде „тоа не е работа што се врши непречено“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП