23 јуни, 2024
ПочетнаКОМПАНИИЕдна третина од производите на „Nestle“ се нездрави

Една третина од производите на „Nestle“ се нездрави

Компанијата за производи за широка потрошувачка „Nestle“ објави дека една третина од продажбата доаѓа од производи за кои не е независно утврдено дека се здрави по спроведувањето на нутриционистички тест на целото нејзино портфолио, пишува „Bloomberg“.

Наодите покажуваат дека „Nestle“ има простор за подобрување бидејќи има за цел да биде најголема компанија за здрава и велнес храна. „Nestle“ соопшти дека според системот за рејтинг здравствени ѕвезди, 30% од портфолиото на швајцарската компанија се смета за здраво, а 35% за нездраво.

Остатокот доаѓа од храна за домашни миленици, формула и медицинска храна кои не се тестирани бидејќи се дизајнирани да исполнуваат специфични цели, како што се помагање на функцијата на бубрезите.

Прехранбените компании се под притисок да известуваат според независни, одобрени од владата мерки за тоа колку се хранливи нивните производи, наместо според нивните сопствени внатрешни метрики, иако индустријата не се согласила на една скала.

„Nestle“ одлучи да го користи системот „HSR“, широко користен во Австралија и Нов Зеланд, кој ги оценува продадените производи од половина ѕвезда до пет ѕвезди. Резултатот од 3,5 или повеќе ѕвезди се смета за здрав.

„ShareAction“, група за кампањи на инвеститори која се залага за поголема транспарентност од „Nestle“, го поздрави новото известување, но ја повика компанијата да го подобри својот ранг.

„Како една од најголемите компании за храна и пијалоци во светот, „Nestle“ има огромно влијание врз тоа што луѓето јадат и пијат“, рече Холи Габриел, активистка во „ShareAction“.

„Загрижувачката работа што ја покажува овој извештај е дека компанијата сè уште е премногу зависна од продажба на помалку здрава храна и пијалоци“, истакнува Габриел.

Оценките се засноваат на енергетската содржина на производот, заситените масти, вкупните шеќери, натриум, протеини, диетални влакна и содржина на овошје, зеленчук, јаткасти плодови и мешунки. Производите како што се кондиторските или солените сосови имаат понизок резултат на скалата за оценување, додека производите со малку маснотии, ниска сол и шеќер, вклучително и обичното кафе и вода, добиле повисоки резултати.

Зголемената транспарентност им помага на инвеститорите да разберат колку компаниите се изложени на напорите за спречување на дебелината, како на пример преку забраните за рекламирање. Исто така, го зголемува притисокот врз компаниите да ги преформулираат производите за да ги направат поздрави.

Иако „Nestle“ има простор за подобрување, поголемиот дел од продажбите на компанијата нема да спаѓаат во законодавството против нездрава храна бидејќи тие се храна за домашни миленици или производи како формула или се сметаат за релативно здрави.

„Nestle“ ги промени рецептите на производите како што е „Nesquik“ за да содржи помалку шеќер на некои пазари, но главниот извршен директор Марк Шнајдер им рече на аналитичарите претходно оваа година дека известувањето за исхраната не значи дека групата ќе ги напушти производите како „KitKat“ и „Smarties“.

„Не сме заинтересирани за цел каде што поздравите делови од портфолиото ќе ги надминат другите делови од портфолиото. Сакаме да успееме на двата фронта“, рече тој.

„Nestle“ рече дека истражувањето ги опфаќа производите кои носат 97 отсто од нејзиниот приход, со исклучок на некои непрехранбени производи или пијалоци и некои неодамнешни аквизиции.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП